Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, środków chemicznych oraz baterii i akumulatorów

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych, środków chemicznych oraz baterii i akumulatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, środków chemicznych oraz baterii i akumulatorów. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 7. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieregenerowany, kompletny, pochodzić z bieżącej produkcji, dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z elementów fabrycznie nowych, które są odpowiedzialne za sprawne działanie urządzeń Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych w opakowaniach tzw. dwupakach i wielopakach. 10. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad technicznych i prawnych, pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producentów obejmujących rynek Unii Europejskiej, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 11. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru towaru od Wykonawcy. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 12. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 13. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z elementów i mechanizmów fabrycznie nowych, które są odpowiedzialne za sprawne działanie i jakość wydruku (te elementy to np. czujniki, bębny światłoczułe, listwy zbierające, wałki i zębatki robocze, uszczelki, moduły dysz, moduły-chipy sygnalizujące stopień zużycia materiału eksploatacyjnego czy termin ważności itp.). (dotyczy części 1) 14. Zamawiający nie uznaje wyrobów regenerowanych. Dostarczone materiały i produkty mają być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach. 3.15. Oferowane produkty muszą być wysokiej jakości, zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. Posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia (bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów np. hologramy). 16. Zamawiający zastrzega, iż oferowane materiały eksploatacyjne dla drukarek oznaczonych w formularzu cenowym w kolumnie opis przedmiotu zamówienia znacznikiem „gwiazdka” * muszą być „oryginalne”, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany, jako producenta (logo producenta na materiałach eksploatacyjnych, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). (dotyczy części 1) 17. Zamawiający wymaga, aby tonery i tusze do drukarek oznaczone w arkuszu cenowym „gwiazdką” * były materiałami oficjalnie dopuszczonymi przez producenta drukarek (zaleconymi przez producenta drukarek). (dotyczy części 1) 18. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów) posiadających pojemności startowe. (dotyczy części 1) 19. Wykonawca zobowiązany jest umieścić na materiałach równoważnych i jednostkowym opakowaniu swoje logo lub nazwę z danymi adresowymi, numerem telefonów/faksu do kontaktu w przypadku składania reklamacji przez Zamawiającego. 20. Oferowane materiały równoważne muszą być wytwarzane zgodnie z zintegrowanym systemem zarządzania jakością i zintegrowanym systemem zarządzania środowiskowego zgodnego z normami ISO 9001:2009 oraz ISO 14001:2005. 21. Zamawiający dopuszcza również certyfikaty ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004. 22. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nieprawidłowego działania dostarczonego przedmiotu zamówienia, które spowodowało uszkodzenie urządzeń Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. 23. W przypadku, jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dla Zamawiającego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz z kompletem materiałów eksploatacyjnych gwarantujących prawidłową pracę urządzenia w pełnym zakresie potrzeb Zamawiającego. 24. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za każde uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, które spowodowane będzie używaniem dostarczonych materiałów jeszcze przez okres 12 miesięcy po zrealizowaniu umowy. 25. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Niedostarczenie karty charakterystyki skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru. 26. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 27. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 28. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 28.1 Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. 28.2 Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 28.3 W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 90 % zamówienia podstawowego. 28.4 Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%. 28.5 Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 28.6 Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy 28.7 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji. 29. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. 29.1. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 29.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. 29.3. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „PRODUCENT, TYP PROPONOWANEGO PRODUKTU” w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 29.4. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. 29.5. W przypadku tonerów i tuszy do drukarek innych niż „oryginalne” Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie Zamawiającego przedstawić dokument wystawiony przez producenta drukarki stwierdzający, że producent ten akceptuje zaoferowany toner i tusz do drukarek, jako w pełni równoważny i nie wpływający negatywnie na pracę urządzeń (jakość wydruku, kompatybilność z oprogramowaniem itp.). (dotyczy części 1). 29.6. Oferowane wyroby równoważne muszą posiadać raporty z testów wydajności przeprowadzone zgodnie z normami: ISO 19752 (międzynarodowy standard pomiaru wydajności kaset z tonerem przeznaczonym do monochromatycznych drukarek laserowych), ISO 19798 (międzynarodowy standard pomiaru wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych), ISO 24711 (międzynarodowy standard określający metodologię badania wydajności kartridży atramentowych) dla tuszy czarnych, ISO 24712 (standard zawierający wytyczne dotyczące stron testowych) dla tuszy kolorowych. (dotyczy części 1) 29.7. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego dostarczyć dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym tj.: raporty z testów dla każdego oferowanego produktu równoważnego potwierdzające, że podana wydajność tonerów jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm. (dotyczy części 1) 29.8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły będące przedmiotem zamówienia. 29.9. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „PRODUCENT, TYP PROPONOWANEGO MATERIAŁU” w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie, oryginalne, opisane przez Zamawiającego. 30. Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt zużyte materiały eksploatacyjne zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2019.701) na podstawie wystawionej przez zamawiającego karty odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 400,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 2 000,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 300,00 PLN; 1.3 dla części 3 - 100,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 17/PN/2020”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 19.02.2020 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 4. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach