Przetargi.pl
Renowacja pomnika partyzantów w Dębowej oraz zmiana istniejącej nawierzchni wokół pomnika

Gmina Jodłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 39-225 Jodłowa,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6833044, 6833053 , fax. 014 6833053
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jodłowa
    39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie
    tel. 014 6833044, 6833053, fax. 014 6833053
    REGON: 00054406500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja pomnika partyzantów w Dębowej oraz zmiana istniejącej nawierzchni wokół pomnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na działce nr ewid. gr.858/12 w Dębowej projektuje się: renowację Pomnika Partyzantów, zmianę nawierzchni utwardzonej przy pomniku, odnowienie istniejącego ogrodzenia przy skwerze z pomnikiem, wprowadzenie zieleni izolacyjnej od strony przystanku autobusowego. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa. W przypadkach, gdzie podano określony znak towarowy, dopuszcza się rozwiązanie równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowane w projekcie. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z placem budowy i skonfrontować przedłożony przedmiar i dokumentację ze stanem faktycznym obiektu. Dokonanie obliczeń i zastosowanie norm przedstawionych w przedmiarze bez skonfrontowania ze stanem faktycznym pozbawi Wykonawcę możliwości wnioskowania w czasie prowadzenia prac rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a przedmiarem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wg załącznika nr 2) 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1 robota budowlana polegająca na wykonaniu renowacji pomnika lub budynku podlegającego ochronie konserwatorskiej. Należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia udokumentowane musi być dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 4.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do uprawnień należy dołączyć aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach