Przetargi.pl
Remonty wakacyjne w ZSP w Mrokowie.

Zespół Szkół Publicznych w Mrokowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-552 Wólka Kosowska, ul. Marii Świątkiewicz 2A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7561555 , fax. 022 7561555
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Mrokowie
    ul. Marii Świątkiewicz 2A 2A
    05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie
    tel. 022 7561555, fax. 022 7561555
    REGON: 01725104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-mrokow.oswiata.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty wakacyjne w ZSP w Mrokowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : - remont pomieszczeń sekretariatu, gabinetu Dyrektora i archiwum z wydzieleniem aneksu kuchennego - remont pomieszczenia reedukacji - wymiana drzwi w szatniach oraz bibliotece ( 7 szt. ) - montaż zaworu antyskażeniowego za wodomierzem na wlocie wody - osadzenie kratek w otworach wylotowych kominów wentalacyjnych - wykonanie studni osadnikowej - naprawa opasek przy budynku - uzupełnienie tynku na cokołach i murach oporowych - wymiana opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych - wymiana wykladzin z tworzyw sztucznych podłogowych w salach - malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach 12,13,14 - zamurowanie otworu wraz z otynkowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2). Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 223 poz.1655 ze zm. ). 3). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać nastepujące warunki : - dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane, - w ciągu ostatnich 3 lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niz 200000,00zł. 4). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). Złożą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporzadzone na formularzu lub według stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania - wyszczególnione w rozdziale 2 pkt.IV - SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza - załaczonego w rozdziale 1 SIWZ. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Zaakceptowany wzór umowy - stanowiacy załacznik nr 4 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo (ofginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. ; jako Konsorcjum ). Pełnomocnictwo nalezy załaczyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiazań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo nalezy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs-mrokow.oswiata.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach