Przetargi.pl
Remonty pustostanów lokali mieszkalnych znajdujących się w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach, w 2010 roku.

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-004 Kielce, ul. Paderewskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3442139 w. 37 , fax. 041 3446647
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
    ul. Paderewskiego 20 20
    25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3442139 w. 37, fax. 041 3446647
    REGON: 26026928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty pustostanów lokali mieszkalnych znajdujących się w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach, w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na: 1. Remontach pustostanów w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z robotami porządkowymi. 2. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce. 3. Pustostany lokali mieszkalnych będą przekazywane Wykonawcy do remontu sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania w ciągu roku. W związku z powyższym Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach. 4. Ze względu na zróżnicowanie stanu lokali mieszkalnych przeznaczonych do remontu zakres prac każdorazowo będzie rozliczany przez zamawiającego na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o uzgodnione ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy i ilości rzeczywiście wykonanych robót. 5. Z dniem przekazania pustostanu do remontu Wykonawca otrzyma uzgodniony zakres robót do wykonania i książkę obmiarów oraz będzie zobowiązany do uzgadniania z Inspektorami Nadzoru szczegółów dotyczących zakresu prac i innych spraw związanych z jakością wykonywanych robót. 6. W przypadku gdy Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres remontów niż zostało określone w kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót. 7. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania zawierają: Przedmiar robót, Warunki wykonania i odbioru robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy i niniejsza SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokosci: 10 000,00 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp; 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, tj.: 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia; 2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - tzn. wykażą wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych lub remontowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, ( tzn. każda robota obejmująca wszystkie branże) o wartości co najmniej 600 000,00 PLN (brutto); 2.3. Dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobami kadry technicznej przewidzianymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba; b) instalacji sanitarnych: w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - co najmniej 1 osoba, c) instalacji elektrycznych: w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej 1 osoba, które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 3.1. Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy); 3.2. Przedstawią sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów ( np. rozliczenie roczne PIT) określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2008, 2007, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w każdym z przedstawionych wyżej latach, tj. 2008, 2007, 2006 roczny obrót w zakresie robót budowlanych ( remontowych) nie mniejszy niż 600 000,00 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy). Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu poprzez: spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje, które wymagane są jako załączniki do oferty ( patrz Druk nr 2 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty; 2. Kosztorys ofertowy na załączonym do SIWZ - Druku Nr 3; 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. W przypadku podmiotów zbiorowych - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Wykaz wykonanych ( zakończonych ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych lub remontowych (obejmujących wszystkie branże), odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 600 000,00 PLN (brutto) każda, z załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik do SIWZ - Druk nr 6a; 10. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające stosowne uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie. Należy wykazać co najmniej 3 osoby kadry technicznej, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba; b) instalacji sanitarnych: w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - co najmniej 1 osoba; c) instalacji elektrycznych: w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej 1 osoba; z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę (ważne na dzień otwarcia ofert) - załącznik do SIWZ - Druk nr 6b; 11. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia do wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN ( słownie złotych: trzysta tysięcy) ; 12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów ( np. rozliczenie roczne PIT) określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2008, 2007, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał w każdym z przedstawionych wyżej latach, tj. 2008, 2007, 2006 roczny obrót w zakresie robót budowlanych ( remontowych) nie mniejszy niż 600 000,00 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy). 13. Oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (jeżeli dotyczy); 14. Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust.4 Pzp; 15. Dowód wniesienia wadium; 16. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 17. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, UWAGA ! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. (Dz. U. Nr. 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzb.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach