Przetargi.pl
Remonty nawierzchni jezdni w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remonty nawierzchni jezdni w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zadanie nr 2 – Remonty nawierzchni jezdni w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego;

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni jezdni w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remonty nawierzchni jezdni w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zadanie nr 2 – Remonty nawierzchni jezdni w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n: Remonty nawierzchni jezdni w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remonty nawierzchni jezdni w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zadanie nr 2 – Remonty nawierzchni jezdni w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: a). Zadanie nr 1 – obejmuje: Remonty nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno – asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remont pojedynczych wyboi mieszanką mineralno – asfaltową na gorąco wyprodukowaną w WMB w ilości ok.40 ton wbudowanej mieszanki, remonty o powierzchniach małych z zastosowaniem frezarki – ok. 800 m2 , remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki – ok. 3700 m2. Zadanie nr 1 obejmuje następujące odcinki dróg wojewódzkich: 425 odc. od granicy woj. Opolskiego - skrzyż. z DW 919 , 919 odc. od skrzyż. z DW 920 w Rudach do skrzyż z DW 408 w Sośnicowicach 920 odc. od skrzyż. z DW 919 w Rudach do gr. z m. Rybnik 921 odc. od DW 919 w Przeryciu do skrzyż. z DW 924 w Kuźni Nieborowskiej 923 odc. od DW 919 Markowice - do skrzyż. z DW 935 w Rzuchowie 924 odc. od DW 921 w Knurowie - do gr. m. Żory 925 odc. od DW 926 w Orzeszu - gr. m. Rybnik 929 odc. od gr. m. Rybnik - do skrzyż. z DW 932 w Świerklanach 932 odc. od DW 930 w Świerklanach - do gr. m. Żory 935 odc. od DW 933 w Rzuchowie - do gr. m. Rybnik b). Zadanie nr 2 – obejmujące : Remonty nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych mieszankami mineralno – asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje : remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki – ok. 1100 m2. Zadanie nr 2 – obejmuje drogi powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego – wykaz stanowi zał. Nr 11 do SIWZ; Właściwy zakres rzeczowy robót dla każdego z zadań będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie wystąpią i ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2017 roku (dot. zadania 1 i 2) w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia uszkodzeń . Powyższe ilości mają charakter szacunkowy i zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy zadania nr 1 Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 1 w wysokości 6150,00 złotych. Dotyczy zadania nr 2 Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 2 w wysokości 900,00 złotych 1. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form , określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach Nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w sekcji VIII pkt 2 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie : 4.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 4.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia załączona do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności : 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach