Miasto Mysłowice ogłasza przetarg
- Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
- Data zamieszczenia: 2018-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
Ul. Powstańców 1
41400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
REGON: 27625539300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.bip.myslowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty nawierzchni dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Remonty nawierzchni dróg powiatowych. Remonty nawierzchni dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych.”. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 2.1. wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno ─ bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki ─ dla powierzchni powyżej 5m2 (w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach ─ na powierzchni 2000,0 m2); 2.2. wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno ─ bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki ─ dla powierzchni powyżej 5m2 (w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach) ─ dopłata za 1cm grubości ─ na powierzchni 2000,0 m2; 2.3. wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno─bitumicznymi pod warstwę ścieralną, doraźne naprawy mieszanką mienralno─asfaltową „na gorąco” bez wycinania krawędzi (Uwaga! wyrównanie będzie stosowane od poziomu „minus” 6 cm licząc od powierzchni ułożonej nawierzchni) ─ w ilości 100,0 t; 2.4. wyrównanie podbudowy tłuczniem ─ w ilości 7,0 m3; 2.5. wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno─asfaltowej warstwa ścieralna o gr. 5 cm po zagęszczeniu ─ na powierzchni 500,0 m2; 2.6. utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8cm (destrukt inwestora) ─ na powierzchni 260,0 m2; 2.7. uszczelnienie spękań nawierzchni emulsją asfaltową ─ w ilości 2,0 t; 2.8. wykonanie remontu cząstkowego masami mineralno─asfaltowymi „na gorąco” przy remontowanej powierzchni do 5 m2 ─ w ilości 80,0 t; 2.9. wykonanie doraźnych napraw mieszanką mineralno─asfaltową „na zimno” ─ w ilości 5,0 t; 2.10. wykonanie regulacji pionowej studni dla włazów kanałowych na sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej ─ w ilości 10 szt; 2.11. wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych ─ wpusty uliczne ─ w ilości 10 szt. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek ww. poszczególnych robót w ramach złożonej oferty. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum trzech osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót asfaltowych w ramach: ─ remontów nawierzchni masami mineralno ─ bitumicznymi, ─ wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno ─ bitumicznymi, ─ wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, ─ remontów cząstkowych masami mineralno – asfaltowymi „na gorąco” i „na zimno”, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w pkt 26 siwz oraz § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy: 3.1) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika robót, tj. osobę pełniącą samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7.800,00 PLN (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. W przedmiotowym postępowaniu nie znajduje zastosowania art. 22a uPzp bowiem Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 3 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 5.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 5.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S od mostu nad Kanałem Gliwickim do Taciszowa
Dodano: 2024-07-01 - "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
Dodano: 2024-06-14 - Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami” (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-06-11 - Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
Dodano: 2024-05-27 - Remonty bieżące dróg - gmina
Dodano: 2024-05-27 - Naprawa szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego w pasie drogowym i chodnikach ul. Odrodzenia w Rudzie Śląskiej - naprawa przez Przedsiębiorcę
Dodano: 2024-05-21 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-05-13 - Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
Dodano: 2024-05-06