Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg, parkingu, chodników i wjazdów na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg, parkingu, chodników i wjazdów na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont chodników na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Cześć I Remont nawierzchni chodnika i wjazdów ul. Dworcowa w Kokoszczynie Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycinki drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy i) koszty zastosowania krawężników łukowych na skrzyżowaniach Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym. Cześć II Remont nawierzchni ulicy, chodników i wjazdów w rejonie pl. Harcerskiego II w Ceradzu Kościelnym Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycinki drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy i) koszty zastosowania krawężników łukowych na skrzyżowaniach Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym. Cześć III Remont nawierzchni chodnika i wjazdów ul. Prostej w Sierosławiu Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycinki drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy i) koszty zastosowania krawężników łukowych na skrzyżowaniach Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym. Cześć IV Remont parkingu i drogi dojazdowej w Lusowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących elementów: - ścinanie drzew o śr. 10-15cm szt 3 - ścinanie drzew o śr. 16-25cm szt 3 - ścinanie drzew o śr. 36-45cm szt 2 - ścinanie drzew o śr. 56-65cm szt 1 - karczowanie krzewów m2 1.000,0 - usunięcie humusu o gr. 15cm m2 1.171,5 - korytowanie terenu pod drogę i parking gr.20cm m2 1.454,0 - dolna warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr.15cm m2 1.928,0 - górna warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr.5cm- mieszanka granitowa o uziarnieniu 0-31,5mm m2 1.928,0 - plantowanie pobocza m2 1.583,0 Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Przedmiar robót stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycinki drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat wykonanie co najmniej dwóch robót związanych z budowa lub remontem dróg lub chodników o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda.) b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (uprawnienia drogowe) c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej e) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór w poszczególnych branżach zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 7b, wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie potwierdzające warunek opisany w pkt.7a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach