Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg, chodników i wjazdów na terenie gminy Tarnowo Podgórne

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg, chodników i wjazdów na terenie gminy Tarnowo Podgórne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg, chodników i wjazdów na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Cześć I Remont nawierzchni dróg, chodników i wjazdów w rejonie pl. Harcerskiego III ul. Bukowska i Jankowicka w Ceradzu Kościelnym Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących elementów: - korytowanie trasy pod chodniki i wjazdy z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - 1.042,0 m2 - podbudowa z betonu Rm = 5,0 MPa gr. 10 cm - chodniki - 518,0 m2 - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - wjazdy - 281,0 m2 - podbudowa z tłucznia kamiennego gr.20 cm - jezdnia / pachwiny / - 210,0 m2 - wjazdy z kostki brukowej, szarej grub. 8 cm - 281.0 m2 - nawierzchnia ulicy z asfaltobetonu grub. 10 cm - 210,0 m2 - chodniki z kostki brukowej szarej, grub. 6 cm - 518,0 m2 - montaż krawężnika drogowego o wym. 15 x 30 x 100 cm - 300,0 mb - montaż opornika betonowego o wym..6 x 30 x 100 cm - 44,0 mb - montaż opornika betonowego o wym. 8x30x100 cm - 506,0 - regulacja studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych - 3,0 szt. - regulacja zasuw wodociągowych - 5,0 szt. - przykanaliki z rur PCV śr. 100 mm - 6,0 mb - ściek liniowy Aco typ ciężki - kpl. 2,0 / po 2 mb Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją i rękojmią. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycięcia drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy i) koszty zastosowania krawężników łukowych na skrzyżowaniach. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym. Cześć II Remont nawierzchni ulicy Otowskiej w L u s ó w k u Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących elementów: - korytowanie trasy pod nawierzchnię ulicy, chodnika i wjazdów z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - 1.595,0 m2 - warstwa stabilizacji z piasku i cementu Rm = 2,5 MPa, gr. 10 cm. - 885,0 m2 - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - ulica i wjazdy - 1.485,0 m2 - podbudowa z mieszanki cem.- piask. Rm = 5,0 MPa gr. 10 cm, chodnik - 110,0 m2 - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 4.100,0 m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm, szara - chodnik - 110,0 m2 - nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, szarej - wjazdy - 600,0 m2 - montaż krawężnika drogowego o wym. 15x30x100 mm - 155,0 mb - montaż opornika betonowego o wym. 10x30x100 mm - 1.168,0 mb - plantowanie pobocza - 950,0 m2 - przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych, dwuściennych, śr. 200 mm - 45,0 mb - studnia kanalizacyjna z kręgów betonowych śr. 1000 mm, - 2,0 szt., gł. 2,0 m. - studzienka ściekowa z kręgów betonowych śr. 500 mm z osadnikiem - 3,0 szt. - ściek liniowy ACO typ ciężki - 3,0 mb Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją i rekojmią Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycięcia drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym. Cześć III Remont nawierzchni ulicy Prostej L u s ó w k o - S i e r o s ł a w Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących elementów: - korytowanie trasy pod nawierzchnię i wjazdy z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża -11.470,0 m2 - warstwa wyrównawcza z piasku - nasypy - 943,8 m3 - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm - ulica - 9.250,0 m2 - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 25 cm - pasy pobocza - 2.220,0 m2 - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 9.250,0 m2 - montaż krawężnika drogowego o wym. 15x30x100 mm - 10,0 mb - montaż opornika betonowego o wym. 8x30x100 mm - 3.700,0 mb - plantowanie pobocza - 2.590,0 m2 Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją i rękojmią. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: a) badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu wymogów projektu technicznego i klasy drogi ( pasa roboczego ). b) opłaty składowiskowe związane z odwozem gruzu i nadmiarem urobku. c) opłaty za czasowe składowiska urobku. d) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów. e) likwidację skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. f) koszty wycinki drzew i krzewów g) pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie h) koszty oznakowania terenu robót na okres budowy Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości: Część I - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Część II - 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) Część III - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgórne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach