Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2010 r.

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich w następujących technologiach: - masą mineralno - asfaltową stosowaną na gorąco z recyklera - masą mineralno - asfaltową stosowaną na gorąco z otaczarki - masą asfaltową na zimno Zakres robót obejmuje: - przygotowanie robót i terenu polegające na dokonaniu regularnych odcięć uszkodzonej nawierzchni bitumicznej. - usunięcie odciętych kawałków nawierzchni i oczyszczenie dziur w jezdni z zanieczyszczeń, wody i lodu. - wyrównanie nierówności i dziur w nawierzchni masą mineralno - asfaltową na gorąco z recyklera lub otaczarki albo masą asfaltową na zimno, wraz z właściwym zagęszczeniem i nadaniem odpowiedniego profilu, - uprzątnięcie terenu po robotach i wywóz w wskazane miejsce gruzu i zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót. Zastosowane materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy prawo budowlane, rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy oraz wymaganiom n/n specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności (co do ilości i treści) dokumentów załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia, a przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - załączyć dokument poświadczający posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej przez osobę wskazaną do kierowania robotami - wg zał. nr 2a, oraz zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 5. Zobowiązanie do udzielenia gwarancji na okres 12 m - cy na formularzu ofertowym. 6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 7. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 8. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 9. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuję się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym (zał. nr 1). Zamawiający informuje, że wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których oferent składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. art.47 poz. 211 z późn. zm.). W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach