Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w 2010 roku: Zadanie 1 - Przewidywana wielkość zamówienia paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu obwodu drogowego w Bielsku Podlaskim 1. Benzyna bezołowiowa Eurosuper 95E - 2 400 L 2. Olej napędowy Ekodiesel Plus 50 D -36 200 L 3. Gaz propan butan - 3 000 L 4. Olej opałowy - 4 500 L Zadanie 2 - Obwodu drogowego w Brańsku 1. Benzyna bezołowiowa Eurosuper 95E - 1 730 L 2. Olej napędowy Ekodiesel Plus 50 D - 25 500 L

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Sportowa 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 8332684 , fax. 085 8332685
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Sportowa 4 4
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 8332684, fax. 085 8332685
    REGON: 05066732000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w 2010 roku: Zadanie 1 - Przewidywana wielkość zamówienia paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu obwodu drogowego w Bielsku Podlaskim 1. Benzyna bezołowiowa Eurosuper 95E - 2 400 L 2. Olej napędowy Ekodiesel Plus 50 D -36 200 L 3. Gaz propan butan - 3 000 L 4. Olej opałowy - 4 500 L Zadanie 2 - Obwodu drogowego w Brańsku 1. Benzyna bezołowiowa Eurosuper 95E - 1 730 L 2. Olej napędowy Ekodiesel Plus 50 D - 25 500 L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczone paliwa winny charakteryzować się parametrami jakościowymi zgodnymi z wymaganiami najnowszych edycji odpowiednich norm jakościowych. Ilość zamawianych paliw może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Określone ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Dostawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. I. Warunki organizacyjne: 1. Dostawy będę realizowane na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń (wg. wykazu) do zbiornika w wybranej stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Przez wybraną stację dostawcy, o której mowa w pkt 1 należy rozumieć: a) stację dostawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, (jeżeli stacja ta znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby obwodu drogowego określonego w zadaniu 1, 2, liczone najkrótszą drogą publiczną), b) stację dostawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert tj. z m-ca września, października i listopada 2009 r., spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 5 km od siedziby obwodu drogowego określonego w zadaniu 1, 2, liczone najkrótszą drogą publiczną), c) każdy z dostawców może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne zadanie. Oznacza to, że dostawcy posiadający więcej niż jedną stację paliw w odległości nie przekraczającej 5 km od siedziby obwodu określonego w zadaniu 1, 2, mogą złożyć ofertę tej stacji, w której średnia ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw z 3 miesięcy poprzedzających termin składania ofert jest najniższa, d) oferty dostawców oferujących dostawy paliw ze stacji leżących w odległości większej niż 5 km od siedziby obwodu drogowego określonego w zadaniu 1, 2, liczone najkrótsza drogą publiczną (gminną, powiatową, wojewódzką lub krajową) zostaną odrzucone. 2. Tankowanie pojazdów, maszyn i urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy stacji, czynnej minimum 8 godz. na dobę. Godzina otwarcia stacji nie później niż 700. 3. W nagłych przypadkach (klęska żywiołowa, akcja związana z zimowym utrzymaniem dróg, itp.) Dostawca na żądanie Zamawiającego umożliwi zatankowanie pojazdów w innych godzinach niż zostało określone w pkt 2. 4. Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji. 5. Wystawianie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo i ewentualne materiały eksploatacyjne do pojazdów, maszyn i urządzeń (nie objęte niniejszym postępowaniem) odbywać się będzie w ostatnim dniu miesiąca, w którym nastąpiło tankowanie. 6. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt 5 Dostawca dołączy nw. informacje: - data zakupu, - rodzaj pobranego paliwa, - ilość pobranego paliwa, - nr rejestracyjny (nazwę urządzenia) pojazdu i nazwisko kierowcy, - dzienna cena pobieranego paliwa. 7. Informacje o których mowa w pkt 6 mogą być zawarte w Zbiorczej Asygnacie Rozchodowej stanowiącej dowód wydania paliwa. Poza informacjami o których mowa w pkt 6 Zbiorcza Asygnata Rozchodowa winna zawierać numer, miesiąc, za który jest wystawiana, podpis odbierającego paliwo oraz pieczęć i podpis wystawiającego asygnatę. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej specyfikacji sposób wykonania dostaw. 9. Termin realizacji zamówienia - od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. d) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. e) Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozpiętości dziennych cen sprzedaży
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach