Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384 c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 9236636000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie dzieli się na trzy zadania: zadanie nr 1: Remont cząstkowy grysami i emulsją zadanie nr 2: Remont cząstkowy mieszanka mineralno-bitumiczną zadanie nr 3: Roboty nawierzchniowe 2.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmuje wykonanie: 1) remontów cząstkowych grysami i emulsją w tym: - głębokości do 2 cm: 400 m2, - głębokości od 2 do 4 cm: 1000 m2, - głębokości powyżej 4 cm: 600 m2, 3.Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 2 obejmuje wykonanie: 1) remonty nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną: 100 ton, Przedmiot zamówienia w zakresie zadanie nr 3 obejmuje wykonanie: 1) powierzchniowe utrwalenie: 2000 m2 (droga nr 2558C) 2) naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni: 200 mb 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik do SIWZ. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania: - zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, - uporządkowania terenu po zakończeniu robót. - czynności podstawowych i towarzyszących zgodnie ze Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 5. Cena jednostkowa wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 6. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. 8. Rękojmia z tytułu wykonania przedmiotu umowy będzie wynosić 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1.100,00 zł w zakresie zadania nr 1; - 1.000,00 zł w zakresie zadania nr 2; - 540,00 zł w zakresie zadania nr 3. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach