Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2018-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu – 11 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na części: 1. ul. Czarneckiego 14 m 2, 2. ul. Opolska 89 m 8, 3. ul. Podgórna 19 m 7A, 4. ul. Husarska 15 m 19, 5. ul. Bukowska 130E m 11, 6. ul. Parkowa 9 m 5, 7. ul. Kassyusza 14 m 12, 8. ul. Dąbrowskiego 84 m 8, 9. ul. Kolejowa 43 m 14, 10. ul. Owsiana 15 m 11, 11. ul. Lewandowskiej 23 m 15. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 5.200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście zł 00/100), w tym dla części: 1) ul. Czarneckiego 14 m 2 – 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100), 2) ul. Opolska 89 m 8 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100), 3) ul. Podgórna 19 m 7A – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 4) ul. Husarska 15 m 19 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 5) ul Bukowska 130E m 11 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 6) ul. Parkowa 9 m 5 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 7) ul. Kassyusza 14 m 12 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 8) ul. Dąbrowskiego 84 m 8 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 9) ul. Kolejowa 43 m 14 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 10) ul. Owsiana 15 m 11 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt zł 00/100), 11) ul. Lewandowskiej 23 m 15 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 380011P Jastrzębniki - Łęczyce w miejscowości Łęczyce
Dodano: 2024-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
Dodano: 2024-07-01 - budowa oświetlenia drogowego w Jankowicach – ul. Ogrodowa
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27 - Adaptacja budynku pokoszarowego nr 7 na dydaktyczny na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
Dodano: 2024-06-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rycerzew
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina
Dodano: 2024-06-25 - Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu.
Dodano: 2024-06-24