Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 PLN

Gmina Blizanów ogłasza przetarg

  • Adres: 62814 Blizanów, Blizanów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 75 11 066 , fax. 62 76 41 113
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Blizanów
    Blizanów 52
    62814 Blizanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 75 11 066, fax. 62 76 41 113
    REGON: 25085553500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/blizanow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w szczególności na zadania związane z inwestycjami dotyczącymi budowy przedszkola oraz inwestycjami drogowymi na następujących warunkach: - uruchomienie kredytu jednorazowo po podpisaniu umowy; - spłaty kredytu przewiduje się według harmonogramu: 2019-09-30 125 000,00 2019-12-31 125 000,00 2020-03-31 187 500,00 2020-06-30 187 500,00 2020-09-30 187 500,00 2020-12-31 187 500,00 2021-03-31 187 500,00 2021-06-30 187 500,00 2021-09-30 187 500,00 2021-12-31 187 500,00 2022-03-31 187 500,00 2022-06-30 187 500,00 2022-09-30 187 500,00 2022-12-31 187 500,00 - przewiduje się karencję w spłacie kredytu do września 2019 roku, karencja nie dotyczy spłaty odsetek; - przewiduje się spłatę kapitału począwszy od 30.09.2019 roku do 31.12.2022 r.; - bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transzy, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu - bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielonego kredytu; - przewidywane oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania oparte na stawce WIBOR 3 M plus stała marża banku. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 3M - 1,7 % z dnia 27.07.2018 roku; - zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową; - do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w m-cu); - spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych w ostatnim dniu kwartału; - zamawiający przewiduje, że umowa na zaciągnięcie kredytu będzie podpisana na projekcie Wykonawcy udzielającego kredytu przy wymogu spełnienia wszystkich warunków określonych przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Zapis w ofercie dotyczący zawarcia umowy zgodnie z projektem umowy oznacza przedłożony przez Wykonawcę projekt umowy, który spełnia wszystkie zapisy i wymogi SIWZ; - zamawiający nie posiada zaległości oraz wszystkie zobowiązania wobec ZUS i US regulowane są na bieżąco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie na podjęcie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm. ), a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu; 2) do oferty i oświadczenia wstępnego nie należy dołączać dokumentów wskazanych w sekcjach 4.1 oraz 4.2 i 4.3. Dokumenty te składa się na wezwanie zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach