Przetargi.pl
Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.

Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
    ul. Młyńska 10
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
    REGON: 00030643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie: 1) Zadanie nr 1 - remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych. Roboty budowlane przewidziane do wykonania to m.in.: • roboty rozbiórkowe, • roboty tynkowe i malarskie, • roboty izolacyjne, • wymiana stolarki drzwiowej (w załączeniu zestawienie stolarki drzwiowej), • skucie i położenie płytek ściennych i podłogowych, • wymiana lamp i osprzętu elektrycznego wraz z instalacją elektryczną, • udrożnienie – czyszczenie wentylacji, • wymiana osprzętu instalacji wod. – kan., • wymiana instalacji komputerowej, • montaż listew odbojowych (listwy odbojowe szerokości 30 cm, odbojoporęcze (w korytarzu), narożniki 5cm x 5 cm), • roboty posadzkarskie (wymiana wykładziny), • wymiana instalacji przyzywowej wraz z zestawami przyłóżkowymi –szt.17, Zestawy przyłóżkowe winny zawierać:  gniazda elektryczne,  gniazda oświetlenia dziennego i nocnego,  gniazda do instalacji teleinformatycznej,  gazy medyczne (tlen, próżnia) lub w ścianie. • wykonanie sieci LAN komputerowej,  sieć należy wykonać w kategorii 6A, (przewód F/FTP),  ilość gniazd odbiorczych – 40 szt.,  punkt dystrybucyjny – szafa rack 15U,  nową szafę rack należy połączyć światłowodem z istniejącą szafa rack, która znajduje się na Oddziale Chorób Wewnętrznych. • zmiana wyposażenia rozdzielni elektrycznej (należy przewidzieć wymianę rozdzieli oddziałowej wraz z kablem WLZ. Instalację elektryczną i rozdzielnie RG dobrać wg. poniższych wytycznych:  Ilość odwodów 400V – 2 szt.,  Ilość obwodów gniazd 230V – 20 szt.,  Ilość obwodów oświetleniowych – 5 szt. Oprawy typu LED. Ilość opraw należy dobrać tak, aby natężenie spełniało Polskie Normy. Na Sali zabiegowej należy przewiedzieć oświetlenie o RA 90), • wymiana okien w salach chorych, dyżurce pielęgniarskiej, sekretariacie, dyżurce lekarskiej i gabinecie ordynatora – szt.11. Parametry budynku nie ulegają zmianie. Konstrukcja budynku nie zostanie naruszona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się kwotę wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 4.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach