Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2020-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja 4 zadań pn.: Zadanie 1: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie 5 kominów na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 53. Zadanie 2: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 55. Zadanie 3: Remont 5 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 5. Zadanie 4: Remont 6 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie 5 kominów na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 53 – elementy, które należy objąć remontem: • kominy w zakresie doszczelnienia i wykończenia zewnętrznego w części ponad dachem wraz z nowymi czapkami kominowymi, • odtworzenie instalacji odgromowej w obrębie remontowanych kominów. Zadanie 2 Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 55 – elementy, które należy objąć remontem: • kominy w zakresie doszczelnienia i wykończenia zewnętrznego w części ponad dachem wraz z nowymi czapkami kominowymi, • odtworzenie instalacji odgromowej w obrębie remontowanych kominów. Zadanie 3 Remont 5 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 5 - elementy które należy objąć remontem: • drewniane ławy kominiarskie, których obecny stan techniczny uniemożliwia korzystanie z nich w bezpieczny sposób, • kominy w zakresie doszczelnienia i wykończenia zewnętrznego w części ponad dachem wraz z nowymi czapkami kominowymi, • odtworzenie instalacji odgromowej w obrębie remontowanych kominów. Zadanie 4 Remont 6 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 7- elementy które należy objąć remontem: • drewniane ławy kominiarskie których obecny stan techniczny uniemożliwia korzystanie z nich w sposób bezpieczny, • kominy w zakresie doszczelnienia i wykończenia zewnętrznego w części ponad dachem wraz z nowymi czapkami kominowymi. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do s.i.w.z. KOD CPV: 45000000-7 Wykonawca udzieli na zrealizowane prace minimum 24 miesięcznej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja dwóch zadań: 1. Budowa sali gimnastycznej w Bolęcinie 2. SP w Bolęcinie – kotłownia gazowa
Dodano: 2020-07-14 - „Budowa budynku kaplicy cmentarnej zlokalizowanej na cmentarzu komunalnym w Tarnowcu (stan surowy otwarty)”.
Dodano: 2020-03-23 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klimkówka na terenie LGD Korona Sadecka
Dodano: 2019-12-04 - Modernizacja serwerowni rezerwowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. S. Jasińskiego w Zakopanem w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa Małopolskiego Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM) Działanie 2.1
Dodano: 2019-10-31 - Kontynuację remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie
Dodano: 2019-08-27 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-06-26 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-30 - Remont utwardzenia terenu wraz z budową odwodnienia terenu i przyłączem kanalizacji opadowej do budynku ZPSM w Bochni
Dodano: 2019-05-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice-Bachowice-Witanowice w km 0+640 – 2+840 oraz w km 3+540 – 3+995
Dodano: 2019-05-09 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-08