Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 182 068 141
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
ul. Ciągłówka 9
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2068066 w. 22, fax. 182 068 141
REGON: 29544900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja serwerowni rezerwowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. S. Jasińskiego w Zakopanem w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa Małopolskiego Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM) Działanie 2.1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który wykona prace związane z: - Modernizacją serwerowni rezerwowej jako pomieszczenia serwerowni rezerwowej w przyziemiu budynku nr 9a na terenie szpitala (w tym roboty budowlane - wykończeniowe i instalacyjne – elektryczne według przedmiaru robot). 3.2. W zakres robót budowlanych wchodzi: 3.2.1. - W zakres robót wchodzi między innymi: - wymiana zniszczonych drzwi korytarza i pomieszczenia serwerowni rezerwowej, - rozbiorka istniejących w pomieszczeniu fragmentow instalacji wody i starej instalacji elelektrycznej oświetleniowej, - wykucie z muru z cegły rożnych elementow (wymiana stolarki drzwiowej, drobne elementy metalowe), - wykonanie bruzd, przewiertow, przebić w ścianach i stropie dla montażu przewodow instalacji eletrycznej oraz instalacji czerpni powietrza. - wykonanie ścianki osłonowej z cegły ceramicznej gr. 6,5 cm na zaprawie murarskiej, - zamurowanie bruzd i przebić w ścianach cegłą pełną na zaprawie cem.- wap. przy robotach instalacyjnych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej w pomieszczeniu technicznym węzła solarnego w przyziemiu, tj.: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej grubości 2 mm uszczelniającej powierzchnię pionową ściany zewnętrznej wraz z gruntowaniem powierzchni izolowanych środkiem gruntującym zgodnie z instrukcją prodcenta zaprawy. - instalowanie drzwi jednoskrzydłowych pełnych profilowanych antywłamaniowych o konstrukcji aluminiowej (wraz z urządzeniem samozamykającym) o wym. w świetle 90x200cm w ilości 1szt. - instalowanie drzwi jednoskrzydłowych pełnych stalowych o odporności ogniowe EI 60 - wykonanie tynkow zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo – wapiennej na ścianach w remontowanym pomieszczeniu serwerowni rezerwowej. - uzupełnień tynkow zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo – wapiennej na ścianach i sufitach w pomieszczeniu jw. - wykonanie warstw wyrownawczych – cementowych. - przygotowanie podłoża (m. in. oczyszczenie-odpylenie, uzupełnienie ubytkow, gruntowanie, w miejscach spękań podłoża zastosować zbrojenie z siatki) - wykonywanie warstwy wyrownawczej z samopozimującej - wykonanie dylatacji. - wykonanie malowania ścian i sufitow farbą emulsyjną (lub polimerową) w pomieszczeniu serwerowni rezerwowej w przyziemiu budynku nr 9a na terenie Szpitala, - renowacja lamperii istniejącej i starej stolarki drzwiowej 3.3. Informacje Ogólne a) Zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez Przedmiar robót, Kosztorys ślepy element pomocniczy do wyceny, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacje techniczną. b) Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Dokumentacje te są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i są dostępne w wersji elektronicznej, w formie odrębnych plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazania w formie papierowej. c) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. d) Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie: 1. Oznakowanie i urządzenie placu budowy. 2. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu ze względu na roboty na wysokościach. 3. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań. 4. Dokonania uzgodnień uzyskania wszelkich protokołów, szkoleń z obsługi instalacji fotowoltaicznej, opinii niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych. 5. Ze względu na prace w czynnym budynku szpitala Wykonawca musi wykonać przed przystąpieniem do robót budowlanych plan organizacji placu budowy i uzyskać akcpetację Zamawiającego. 6. W przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji – naprawienie szkody lub doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt. 7. Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji odbiorczej. e) W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca: - dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji terenu realizacji przedmiotu konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. f) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz, w szczególności w załączniku nr 1, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. g) Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych, instalatorów i operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum: 3 pracowników ogólnobudowlanych, na warunkach określonych powyżej. h) W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust. g, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać oraz informacjami dotyczącymi zawartych z nimi umów o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 13.2. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja dwóch zadań: 1. Budowa sali gimnastycznej w Bolęcinie 2. SP w Bolęcinie – kotłownia gazowa
Dodano: 2020-07-14 - „Budowa budynku kaplicy cmentarnej zlokalizowanej na cmentarzu komunalnym w Tarnowcu (stan surowy otwarty)”.
Dodano: 2020-03-23 - Realizacja 4 zadań pn.: Zadanie 1: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie 5 kominów na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 53. Zadanie 2: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 55. Zadanie 3: Remont 5 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 5. Zadanie 4: Remont 6 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 7.
Dodano: 2020-01-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klimkówka na terenie LGD Korona Sadecka
Dodano: 2019-12-04 - Kontynuację remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie
Dodano: 2019-08-27 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-06-26 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-30 - Remont utwardzenia terenu wraz z budową odwodnienia terenu i przyłączem kanalizacji opadowej do budynku ZPSM w Bochni
Dodano: 2019-05-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice-Bachowice-Witanowice w km 0+640 – 2+840 oraz w km 3+540 – 3+995
Dodano: 2019-05-09 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-08