Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2020-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja dwóch zadań: 1. Budowa sali gimnastycznej w Bolęcinie 2. SP w Bolęcinie – kotłownia gazowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa sali gimnastycznej w Bolęcinie 2. SP w Bolęcinie – kotłownia gazowa Zakres robót obejmuje wykonanie : Zadanie 1. Budowa sali gimnastycznej w Bolęcinie 1. Wybudowanie sali gimnastycznej , zlokalizowanej przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Bolęcinie o parametrach : - powierzchnia zabudowy – 920 m ² - maksymalna wysokość budynku - 12,40 m - powierzchnia użytkowa budynku – 1109,70 m² - kubatura – 7648 m³ 2. Inwestycja obejmuje wykonanie kompletnego budynku z instalacjami wewnętrznymi tj. wod - kan, c.o., elektrykę ,wentylację mechaniczną oraz sieci zewnętrzne: przyłącz wodociągowy, odcinek kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenie zewnętrzne. 3. Zagospodarowanie terenu w zakresie budowy drogi pożarowej i miejsc postojowych oraz komunikacji wewnętrznej (dojścia i dojazdy). 4. Wyposażenie obiektu – dostawa i montaż. 5. Opracowanie instrukcji p. poż. wraz z wyposażeniem obiektu w sprzęt p.poż. 6. Obsługę i dokumentację geodezyjną. 7. Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku. 8. Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności , gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych 9. Uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Kod CPV 45000000-0, 45212200-8, 45310000-3, 45331100-7, 45330000-9, 45331210-1, 45232150-8, 45232410-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj: projekty budowlane i wykonawcze budowy sali gimnastycznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zadanie 2. SP w Bolęcinie – kotłownia gazowa 1. Demontaż istniejącego kotła gazowego wraz z osprzętem. 2. Roboty budowlane – przebicia, wykonanie przesklepień, zabudowa drzwi. 3. Wykonanie wpięcia do rozdzielacza instalacji zasilającej salę gimnastyczną. 4. Zabudowa kotła gazowego o mocy 300 kW . 5. Wykonanie instalacji sterującej do kotła. 6. Wykonanie instalacji elektrycznej i p-poż. 7. Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej wszelkie niezbędne protokoły, atesty, deklaracje zgodności , gwarancje producenta na zastosowane materiały oraz oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót budowlanych. 8. Uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót. Kod CPV 45450000-6, 45310000-3, 45331100-7, 453311110-0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego14 Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w ppkt. f) w oryginale – w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14. Natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku kaplicy cmentarnej zlokalizowanej na cmentarzu komunalnym w Tarnowcu (stan surowy otwarty)”.
Dodano: 2020-03-23 - Realizacja 4 zadań pn.: Zadanie 1: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie 5 kominów na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 53. Zadanie 2: Remont 12 kominów w części ponad dachem oraz doszczelnienie na całej wysokości z nowymi czapkami w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Trzebini, ul. 1000-l. PP 55. Zadanie 3: Remont 5 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 5. Zadanie 4: Remont 6 kominów ponad dachem z nowymi czapkami oraz remontem ław kominiarskich w budynku mieszkalnym w Trzebini, ul. Pułaskiego 7.
Dodano: 2020-01-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Klimkówka na terenie LGD Korona Sadecka
Dodano: 2019-12-04 - Modernizacja serwerowni rezerwowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. S. Jasińskiego w Zakopanem w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa Małopolskiego Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM) Działanie 2.1
Dodano: 2019-10-31 - Kontynuację remontu konserwatorskiego elewacji, budynku dawnego klasztoru Karmelitów - obecnie Muzeum Archeologicznego przy ul. Senackiej 3 w Krakowie
Dodano: 2019-08-27 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-06-26 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-30 - Remont utwardzenia terenu wraz z budową odwodnienia terenu i przyłączem kanalizacji opadowej do budynku ZPSM w Bochni
Dodano: 2019-05-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice-Bachowice-Witanowice w km 0+640 – 2+840 oraz w km 3+540 – 3+995
Dodano: 2019-05-09 - Remont związany z modernizacją i dostosowaniem Oddziału Otolaryngologii Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymogów Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, poprzez poprawę standardu i jakości usług medycznych.
Dodano: 2019-05-08