Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zieleńca przy ul. Św. Urbana i ul. 3-go Maja w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana - remont zieleńca przy ul. Św. Urbana i ul. 3 -go Maja w Zabrzu. Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest u zbiegu trzech ulic - Św. Urbana , 3 - go Maja i Bohaterów Monte Cassino. Zieleniec ma dwa zróżnicowane poziomy połączone schodami terenowymi. Powierzchnia zieleńca wynosi 2.335 m2. W zakres zamówienia wchodzą roboty: - rozbiórkowe - ziemne - zieleniarskie - nawierzchniowe - budowlane - pielęgnacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -wykaz robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie zieleńców, na łączną kwotę nie mniejszą niż 250.000 PLN , w tym jedną zrealizowaną na powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 i wartości nie mniejszej niż 120.000 PLN , wszystkie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; -wykaz osób i podmiotów jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Kierownik zadania: nie mniej niż 1 osoba - technik lub inżynier z wykształceniem w specjalności kształtowania terenów zielonych lub ogrodnictwa - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych prac 2) Kierownik robót branżowych: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, - wykształcenie: minimum średnie; - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych robót nawierzchniowych -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Kierownik robót branżowych: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: budowlanych w specjalności drogowej, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. BRONIEWSKIEGO 7-9 W KATOWICACH
Dodano: 2016-07-26 - Fit-Park - budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Międzyrzeckiej - etap I, w ramach Budżetu Obywatelskiego.
Dodano: 2016-07-18 - Rekultywacja i ochrona powierzchni ziemi na obszarze dawnego składowiska odpadów pogórniczych Rejon Piłsudski w Jaworznie
Dodano: 2016-06-21 - Zagospodarowanie zieleńca przy ul. Hanki Sawickiej w Gliwicach
Dodano: 2016-03-08 - Odnowienie zieleńca przy ul. Centaura w Gliwicach
Dodano: 2015-08-03 - Zagospodarowanie terenów przy budynku Sz. Podstawowej i Gimnazjum w Cięcinie na ogólnodostępną bazę sportową.
Dodano: 2015-04-02 - Zagospodarowanie działki przy Al. Sikornik w Gliwicach
Dodano: 2015-02-06 - Remont parkingów, chodników u zbiegu ulic Ogrodowej, Szkolnej i Pocztowej w Sączowie wraz z uporządkowaniem i urządzeniem terenów zielonych i miejsc wypoczynkowych
Dodano: 2014-12-23 - REWITALIZACJA ZABYTKOWEGO PARKU PSZCZYŃSKIEGO POPRZEZ PRZYWRÓCENIE WALORU PRZYRODNICZEGO CENNEJ ZIELENI PARKOWEJ
Dodano: 2014-10-03 - Zagospodarowanie terenu Centralnego Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach - etap VII, w tym oświetlenie terenu. (Nr sprawy WT-2370/2/2014 )
Dodano: 2014-09-18