Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja prac z zakresu wykonywania zabiegów koknserwacyjno - naprawczych stacjonarnych środków łączności radiowej w jednostkach Policji województwa śląskiego w 2009r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja prac z zakresu wykonywania zabiegów koknserwacyjno - naprawczych stacjonarnych środków łączności radiowej w jednostkach Policji województwa śląskiego w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.CPV- 44212261-6 Maszty CPV 45312310-3 Ochrona odgromowa 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a) 54 zabiegów konserwacyjnych konstrukcji masztów antenowych wraz z elementami kotwiącymi i odciągami W skład prac konserwacyjnych wchodzą: regulacja naciągów odciągów masztów antenowych zabezpieczenie odciągów smarem grafitowym, czyszczenie i malowanie konstrukcji masztu, konserwacja podbudowy masztu antenowego, uszczelnienie elementów konstrukcyjnych masztu z dachem. Zakres prac obejmuje KNR 5-06. b) 7 przyłączy uziemiających do ochronników przepięciowych radiotelefonów bazowych,W skład prac konserwacyjnych wchodzą: układanie, łączenie przewodów uziemiających, montaż ochronnika przeciwporażeniowego (waga 150 g.), montaż uchwytów pod rury PCV, przewodu jednożyłowego o przekroju żyły 16 mm2 oraz końcówek na zacisk, mechaniczne przebijanie otworu ścianach lub stropach, mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych, montaż uziomu powierzchniowego, montaż osłon przewodów uziemiających badanie i pomiar instalacji piorunochronnej. Zakres prac obejmuje KNR 5-08, KNR 4-03. c) 7 wymian odciągów wraz z śrubami napinającymi, zaciskami linowymi i szaklami. W skład prac naprawczych wchodzą następujące zabiegi: wymiana postawy i kotew, przygotowanie odcinka lin stalowych w ocynku na odciągi, montaż w odciągu kauszy na zacisk, zabezpieczenie wykonanego odciągu smarem grafitowym, zamocowanie odciągu na maszcie. Zakres prac obejmuje KNR 5-06. d) 37 pomiarów stanu uziemień odgromowych masztów i instalacji antenowych W skład prac naprawczych wchodzą następujące zabiegi: Badanie i pomiar instalacji piorunochronnej. Zakres prac obejmuje KNR 4-03. e) 1 zabiegu instalacyjno-naprawczego W skład prac wchodzą następujące zabiegi: montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją, instalacja kabli lub przewodów na słupach lub masztach antenowych. Zakres prac obejmuje KNR 5-06, 5-08. f) Demontaż 1 masztu antenowego W skład prac wchodzą następujące zabiegi: roboty demontażowe, drobne naprawy pokrycia z papy i rozbiórka pokrycia papowego. Uzupełnienie i wymiana pokryć dachowych z blachy. Zakres prac obejmuje KNR 4-01 3. Ponadto Zamawiający wymaga: wykonania dokumentacji urządzenia piorunochronnego masztu antenowego, jak i protokołów z przeprowadzonych badań w/w urządzeń, zgodnie z  PN-86/E-05003/01 , wykonania dokumentacji fotograficznej masztu antenowego po wykonaniu zabiegów konserwacyjnych. udzielenia trzyletniej gwarancji na konserwację konstrukcji masztów i wymianę odciągów licząc od dnia odbioru, udzielenia trzyletniej gwarancji na konstrukcję masztu w zakresie, w jakim na stan konstrukcji masztu miała wpływ dokonana konserwacja, w szczególności zawalenie bądź uszkodzenie masztu spowodowane nieprawidłowym oczyszczeniem masztu, nieprawidłową konserwacją, malowaniem masztu. udzielenie 12 miesięcy gwarancji na wykonanie instalacji uziemiających licząc od dnia odbioru. udzielenie 12 miesięcy gwarancji na pozostałe czynności zgodnie z zapisem § 6 ust. 1 pkt. d projektu umowy. UWAGA: Zamawiający dopuszcza udzielenie krótszych okresów gwarancji zgodnie z zapisem § 1 ust. 8 projektu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należy wskazać wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442122616
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia: a) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i do projektowania konstrukcji stalowych, b) do wykonywania prac na wysokościach, c) do wykonania pomiarów rezystancji instalacji odgromowych W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w zakresie jaki przyjmują na siebie za wyjątkiem sytuacji gdy jeden z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w całości. 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej umowy na usługę w zakresie technologii wykonawstwa, montażu, napraw i konserwacji konstrukcji masztów i instalacji antenowych na kwotę co najmniej 79.000,00 złotych netto. Wykonana usługa ma zostać potwierdzona dokumentami, np. referencjami, że została wykonana należycie. Każda usługa zostanie uznana jeżeli została wykonana lub jest wykonywana w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dzień wszczęcia postępowania to dzień ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy pzp), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (konsorcjum firm) wystarczającym będzie, że jeden z uczestników konsorcjum wykonał jedną umowę na usługę w zakresie technologii wykonawstwa, montażu, napraw i konserwacji konstrukcji masztów i instalacji antenowych na kwotę co najmniej 79.000,00 złotych netto. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. 2.1. Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w punkcie IV.A SIWZ a/ Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na odwrocie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. b/ W przypadku spółek prawa handlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ. Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS. Wystarczającym będzie, że wykonawca dołączy do oferty uchwałę o zmianie zarządu jak również przedłożenie informacji z KRK dotyczącej urzędującego na tej podstawie członka zarządu. Brak informacji z KRK dotyczącej osoby figurującej w KRS, ale faktycznie nie będącej członkiem zarządu co wynikać będzie z uchwały nie będzie miało negatywnych skutków dla wykonawcy. Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 22 marca 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-478/05.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki.. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661 z późn. zm.), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie III ust. 1 SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i do projektowania konstrukcji stalowych posiada uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Oświadczenie wykonawcy, że wszyscy pracownicy, którzy będą wykonywać prace na wysokościach posiadają wymagane do tego uprawnienia, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie wykonawcy, że pracownicy, którzy będą wykonywać pomiary rezystancji odgromowych posiadają wymagane do tego uprawnienia, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 8. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie III ust. 1 lit. b SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów np. referencji, że usługi te zostały wykonane należycie. 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2, 3, 4 i/lub 5, 6, 7, 8 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 10.1/ w ppkt. 1, 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 10.2/ w ppkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 10 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dokumenty, o których mowa w ppkt 10.1 lit. a i b oraz ppkt 10.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informuje się, że punkt 9, 10, 11 dotyczy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Treść tego przepisu wskazuje, że znajduje on zastosowanie do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku ubiegania się o zamówienie publiczne podmiotów mających siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia niekaralności osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych należy do oferty dołączyć aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (utworzonego na mocy ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym Dz.U. z 2000 r. Nr 50 poz. 580 z późn. zm.) zgodnie z punktem IV.A.2. Powyższa interpretacja ma odzwierciedlenie w Wyroku Sądowym Sądu Okręgowego w Gliwicach sygn. akt XGa 2/07/za, XGa 4/07/za z dnia 5 lutego 2007r. Uwaga: * kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną