Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulicy Papieża Jana Pawła II, Gen. Ziętka i Armii Krajowej wraz z budową sygnalizacji świetlnej w Piekarach Śląskich - etap II (skrzyżowanie ulic Gen. Ziętka - Konstytucji 3 Maja).

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulicy Papieża Jana Pawła II, Gen. Ziętka i Armii Krajowej wraz z budową sygnalizacji świetlnej w Piekarach Śląskich - etap II (skrzyżowanie ulic Gen. Ziętka - Konstytucji 3 Maja).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w dwóch egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Zakres prac obejmuje m.in: - przebudowa ŚN - kabel HAKFta 3x120,20 KV - 71,5m - przebudowa oświetlenia ulicznego - 4 kpl - poszerzenia nawierzchni - 95 m2 - budowa zatoki - 200 m2 - nakładki asfaltowe - 1031,5 m2 - remont jezdni - 310m2 - budowa, przekładki chodników - 1190 m2 - przebudowa kanalizacji deszczowej rury PVC fi 225- 450 - 189 mb - sygnalizacja świetlna przy ul. Konstytucji 3 Maja - 1 kpl - przebudowa wodociągu fi 180PE80 SDR11 - 35 mb - oznakowania poziome i pionowe - zagospodarowanie zielenią - zabezpieczenia gazociągu, ciepłociągu, sieci teletechnicznej - 14 mb - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) -c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr S 2 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr S 3 do sporządzenia przez oferenta); b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi dla osób wykonujących zamówienie w specjalności: 1)drogowej; 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kserokopią zaświadczenia, że są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Załącznik nr S 4 do sporządzenia przez oferenta; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót: - drogowych - budowy asfaltowych nawierzchni - o wartości min 1 000 000,00 zł każda (co najmniej 2 roboty) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt); - instalacyjnych w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych o wartości min 250 000,00 zł każda (co najmniej 2 roboty) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt); - elektrycznych w zakresie sygnalizacji świetlnej o wartości min. 200 000,00 zł każda (co najmniej 2 roboty) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2 szt); Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1i 2a niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach