Przetargi.pl
Odnowienie zieleńca przy ul. Centaura w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie zieleńca przy ul. Centaura w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odnowienie terenu zieleńca przy ul. Centaura, wymiana starej nawierzchni asfaltowej na kostkę betonową, montaż elementów małej architektury, oraz założenie zieleni. Obszar objęty odnowieniem to teren działek nr 149 i 150 obręb Kopernik. Roboty budowlane: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a) rozbiórka starych nawierzchni asfaltowych z terenu boiska oraz z alejek wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórek i opłatą za składowanie na wysypisku, b) rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z wywozem materiałów pochodzących z rozbiórek i opłatą za składowanie na wysypisku, c) rozbiórka krawężników i obrzeży wzdłuż starych alejek asfaltowych, alejki z płyt betonowych oraz wzdłuż starych żwirowych alejek, 2. Korytowanie, podbudowa i wykonanie nawierzchni: a) korytowanie terenu pod wykonanie nowych alejek i miejsc do montażu ławek na głębokość 30 cm, b) wywóz urobku na wysypisko wraz z opłatą za składowanie, c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, d) wykonanie podbudowy z kruszyw, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm, e) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 3. Obrzeża betonowe: a) rowki pod obrzeża i ławy obrzeży 20x20 cm (wykonanie obrzeży wzdłuż alejek i przy placykach do montażu ławek), b) ławy pod obrzeża, c) wykonanie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Mała architektura 1. Roboty rozbiórkowe: a) demontaż starych ławek i koszy, b) demontaż starego piłkochwytu (wys. 4m) przy boisku (demontaż samej siatki) wraz z wyczyszczeniem i pomalowaniem pozostających słupów, c) demontaż bramek wraz z wyczyszczeniem i pomalowaniem. 2. Roboty montażowe: a) transport i montaż nowych ławek - 12 szt. (własność Zamawiającego), b) transport i montaż nowych koszy - 6 szt. (własność Zamawiającego), c) zakup i montaż nowej siatki miękkiej z materiału na odnowionych słupach starego piłkochwytu (wys. 4m, 48 mb), d) zakup i montaż nowego piłkochwytu o wys. 2 m - 52 mb (miękka siatka z materiału). Zieleń 1. Założenie nowych trawników z siewu: a) dowóz, plantowanie i rozgrabienie ziemi wzdłuż nowych alejek (na szer. 1 m po obu stronach), b) przekopanie, dowóz i rozgrabienie ziemi w miejscu zlikwidowanego boiska, c) przekopanie, dowóz ziemi i rozgrabienie w miejscu zlikwidowanych starych alejek żwirowych, d) zakup i dowóz ziemi, e) wykonanie trawników dywanowych siewem wraz z nawożeniem. 2. Założenie trawników z rolki: a) przygotowanie nawierzchni pod założenie trawników, b) zakup i dowóz ziemi, c) rozgrabienie ziemi, d) zakup i położenie trawy z rolki. 3. Pielęgnacja: a) oczyszczenie krawężników wraz z obcięciem darni na boisku trawiastym, b) pielęgnacja istniejącego trawnika na boisku; wyrównanie z częściowym dosianiem trawy, aeracja, koszenie (tak często jak jest to konieczne aby utrzymać trawę na wys. 3-6 cm), nawożenie (wiosna, lato), podlewanie (w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych - według potrzeb), c) pielęgnacja nowych trawników; koszenie (w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu w okresie wegetacji),nawożenie (wiosna, lato), dosiewanie trawy/bądź uzupełnienie trawy z rolki w przypadku stwierdzenia wypadów, podlewanie (w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych - według potrzeb). Okres pielęgnacji trawników wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Rysunki: Mapa 1 - Rozbiórki Mapa 2 - Nawierzchnie i trawniki 2. Przedmiar robót. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Uwaga: 1. Wykonawca winien przystąpić do robót w terminie do dwóch tygodni od daty podpisania umowy. 2. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 3. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 4. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z rysunkami oraz przedmiarami robót. 6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 7. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty atesty i deklaracje zgodności, - oświadczenie kierownika robót, - operat geodezyjny powykonawczy z naniesieniem zmian na zasoby mapowe Wydziału geodezji i UM w Gliwicach W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. Wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę, 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.** - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach