Przetargi.pl
Remont Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    ul. Królewiecka 7 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
    REGON: 00055129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarza i holu na parterze budynku szkolnego Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie ul. Szkolna 14 87 853 Kruszyn wraz z wymianą instalacji elektrycznej. Zakres robót remontowych obejmuje przeprowadzenie remontu korytarza i holu na parterze budynku szkolnego. Remont w zakresie robót budowlanych obejmuje zerwanie starej posadzki lastrykowej w korytarzu i holu bez pomieszczeń stołówki i wiatrołapu, usunięcie gruzu i wywóz gruzu na wysypisko i jego utylizacja,oczyszczenie skutej starej powierzchni oraz zagruntowanie podłoża środkami zwiększającymi przyczepność, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej dla uzyskania równej płaszczyzny posadzki z uwzględnieniem połączenia jej z podłogami w klasach, .ułożenie posadzki z płytek podłogowych typu gress płytki gat. I w kolorach jasnych o wymiarach 30 x 30 , ułożone w karo antypoślizgowe, wykończone cokolikiem z gresów o wysokości 10 cm kolorystyka będzie uzgadniania z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót remontowych, wymiana drzwi wewnętrznych do klas lekcyjnych i wszystkich pomieszczeń parteru łącznie 15 kompletów skrzydło pełne gładkie, ościeżnica drewniana z zamkiem typu Yale kolorystyka drzwi będzie uzgadniania z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót remontowych, 7.uzupełnienie tynków po wymianie stolarki drzwiowej,8.wykucie bruzd pod wymianę instalacji elektrycznej na korytarzu i w holu, 9.uzupełnienie tynków,10. wykonanie wewnętrznych 2 krotnych gładzi gipsowych na ścianach,11. malowanie ścian i sufitów korytarza i holu farbami w jasnych kolorach do wysokości dwóch metrów, malowanie farbami zmywalnymi stosowanymi w pomieszczeniach zamkniętych - kolorystyka będzie uzgadniania z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót remontowych, Remont w zakresie robót elektrycznych: Wymiana instalacji elektrycznej polegająca na wymianie kabli i osprzętu elektrycznego. Szczegółowy zakres robót remontowychopis przedmiotu zamówienia stanowi obmiar robót, będący załącznikiem do SIWZ i został zamieszczony na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek: www.gmina.wloclawek.pl link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli w dokumentach załączonych do opisu przedmiotu zamówienia,a stanowiących jego integralną część, przy opisie sposobu wykonania poszczególnych rodzajów robót lub czynności oraz w specyfikacjach materiałowych, zawarte są nazwy własne, znaki towarowe lub producenci materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, iż dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych posiadających takie same parametry i właściwości jak podane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużony okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach