Przetargi.pl
Remont zabytkowej kaplicy - wieży w Przedmościu

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabytkowej kaplicy - wieży w Przedmościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont zabytkowej kaplicy - wieży w Przedmościu o n/w zakresie robót: 1. Remont pokrycia dachowego nad wieżyczką schodową oraz hełmu wieży polegający na: a) wymianie w całości pokrycia dachowego na nowe, b) obróbce blacharskiej pełnej gzymsów, słupków latarni, podłogi latarni z włazem, c) obróbce sztycy (króla) z kulą z uszkodzonej blachy miedzianej na blachę cynkowo - tytanową, d) wykonanie renowacji i wzmocnienia krzyża z metalu wieńczącego hełm wieży. 2. Wykonanie robót ciesielskich i naprawa konstrukcji drewnianych polegających na: a) naprawie więźby dachowej i uzupełnienia poszycia hełmu, b) wykonaniu białej podłogi na stropach poziomu II, III i IV, c) wykonaniu nowych schodów zbiegowych okrągłych w wieżyczce schodowej. d) wykonaniu impregnacji elementów drewnianych przeciw owadom, grzybom i przeciwpożarową. 3. Wykonanie tynków elewacji polegających na: a) wymianie uszkodzonych mechanicznie i przez wilgoć tynków zewnętrznych na nowe systemowe tynki renowacyjne, b) pomalowaniu elewacji farbami mineralnymi elewacyjnymi, c) wykonaniu nowej opaski budynku z kostki granitowej lub betonowej na podłożu przepuszczalnym. 4. Wykonanie stolarki otworowej polegającej na: a) otwarciu zamurowanego otworu drzwi wejściowych do wieżyczki schodowej, b) wykonaniu nowych drzwi do kaplicy i wieżyczki schodowej, c) wykonaniu okienek krosnowych z żaluzjami i siatką przeciw ptakom od wewnątrz, 5. Wykonanie nowej, skutecznej instalacji odgromowej z drutu ocynkowanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium zamawiający ustalił na kwotę 2.000 zł. 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert, do godz. 10.00. 3. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto zamawiającego, tj. Urząd Gminy Głogów, nr konta 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004, Bank Spółdzielczy w Głogowie, dołączając do oferty ksero dowodu wpłaty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna: - oryginał dokumentu dostarczyć do zamawiającego, tj. Urzędu Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, pokój nr 12, do dnia składania ofert, do godz. 10.00, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) 5. Zwrot wadium na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonanie robót budowlanych. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoby zdolne do wykonania zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Należy wskazać osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 6. udzielą trzyletniej gwarancji na roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, cena w ofercie powinna być podana cyfrowo i słownie. W przypadku składania oferty równoważnej na formularzu należy dopisać wyraz -Równoważna-. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. W miejscu -nazwa i adres Wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie). 2. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty podpisuje pełnomocnik. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 4a do SIWZ. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem, placem budowy, warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umową i nie wnosi zastrzeżeń - załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadki ich nie występowania - oświadczenie wykonawcy, że podmioty (podwykonawcy) nie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 6, 7, 8, 9, 10 - oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt. 12, 13, 14 - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje pełnomocnik. Dokumenty wymagane mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)nych przedstawiciel(a)i Wykonawcy (w przypadku ubiegania się o zamówienie przez pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach