Przetargi.pl
„Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”

CENTRUM ADMINISTRACYJNE OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W KRASNEM ogłasza przetarg

  • Adres: 16-060 Zabłudów, Krasne 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM ADMINISTRACYJNE OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W KRASNEM
    Krasne 3
    16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
    REGON: 000206411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I” i „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby Domu Dziecka nr 2 mieszczącego się w Krasnem 3. Budynek ten jest objęty ochroną konserwatorską na podstawie indywidualnego wpisu do rejestru zabytków. 2) Zakres prac podzielony jest na dwa etapy.Etap 1 – prace izolacyjne ścian piwnicznych i cokołowych oraz prace dachowe:a) Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej i poziomej oraz termicznej ścian piwnicznych i fundamentowych poniżej gruntu.b) Remont piwnicy.c) Naprawa i remont schodów zewnętrznych, tarasów z balustradami na parterze oraz murków oporowych.d) Remont dachu i przestrzeni więźby dachowej z wymianą pokrycia.e) Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.f) Wykonanie instalacji odgromowej.Etap 2 – prace elewacyjne i remontowe wewnętrzne:a) Remont elewacji budynku.b) Remont tarasów i balustrad na poddaszu.c) Ocieplenie ścian budynku od wewnątrz.d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.e) Przebudowa i remont łazienek.f) Wymiana posadzek we wszystkich pomieszczeniach.g) Remont schodów wewnętrznych na poddasze.h) Wymiana sufitów podwieszonych. i) Wymiana i częściowa konserwacja stolarki drzwiowej wewnętrznej.j) Kompleksowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno – kanalizacyjnej.k) Prace malarskie wszystkich ścian i sufitów po wykonaniu prac instalacyjnych.2) Szczegółowy zakres robót i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy załączonymi do SIWZ.3) Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty w ramach Postępowania na etapie przygotowania oferty dokonali wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2024 poz. 419).3) Termin i sposób wniesienia wadiuma) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w punkcie 13.1 SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.b) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:63 1020 1332 0000 1302 0751 47654) Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.5) Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na: Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby domu dziecka - etap I i II.6) Szczegółowe warunki zawiera SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiającego opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:I. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie i/lub remoncie obiektu budowlanego a wartość każdej roboty min 500 000,00 złotych, z których co najmniej jedna dotyczyła obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub obiektu znajdującego się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;II. osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót:-posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.-spełniającą wymogi art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840, ze zm.) tj. taką, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach