Przetargi.pl
Remont- wymiana starych okien drewnianych na nowe drewniane 2010 w I Liceum Ogólnokształcącym im.Bolesława Chrobrego 86-300 Grudziądz ul.Sienkiewicza 27

I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Sienkiewicza 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4622942 , fax. 0-56 4622942
  • Data zamieszczenia: 2010-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego
    ul. Sienkiewicza 27 27
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4622942, fax. 0-56 4622942
    REGON: 00021323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont- wymiana starych okien drewnianych na nowe drewniane 2010 w I Liceum Ogólnokształcącym im.Bolesława Chrobrego 86-300 Grudziądz ul.Sienkiewicza 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont-wymiana starych okien drewnianych na nowe drewniane 2010 w I Liceum Ogólnokształcącym w Grudziądzu ul.Sienkiewicza 27 . Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Firmę PPH A-zet Stanisław Płócienniczak 86-300 Grudziądz,ul.Śniadeckich 52 stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie:Demontaż starych okien ;Montaż nowych okien;Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych ;Roboty wykończeniowe.Szczegółowy zakres robót objęty umowa został ujęty w dokumentacji budowlanej oraz przedmiarem robót.W ramach realizacji niniejszej umowy do obowiązków wykonawcy należy:Urządzenie i utrzymanie zaplecza rozbiórki;zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót;Wykonanie inwentaryzacji po wykonawczej;Przywrócenie do stanu pierwotnego nie podlegających rozbiórce składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy.Wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją umowy ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.Wymagania dotyczące wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500.00 zł.(słownie :tysiącpiętsetzłotychzłotych 00/100/ Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 09 1020 5040 0000 6502 0085 6849 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie ILO w Grudziądzu ul. Sienkiewicza 27 Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , jeżeli : 1/upłynął termin związania ofertą 2/zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy 3/zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : 1/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2/który został wykluczony z postępowania 3/którego oferta została odrzucona Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego ,na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach