Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-317 Bydgoszcz, ul. Stefana Okrzei 10
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 32 33 130 , fax. 52 32 33 130
- Data zamieszczenia: 2011-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
ul. Stefana Okrzei 10 10
85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 32 33 130, fax. 52 32 33 130
REGON: 00000028200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wraz z przebudową budynku biurowego Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy położonego przy ul. Stefana Okrzei 10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. Zakres prac koniecznych do wykonania: 1. Etap A (wg przedmiaru Etap 3) - roboty budowlane pomieszczeń I piętra. 2. Etap A1 (wg przedmiaru Etap 4) - instalacja wodno-kanalizacyjna-sanitariaty I piętra. 3. Etap A2 (wg przedmiaru Etap 7) - instalacja elektryczna I piętra. 4. Etap A3 (wg przedmiaru Etap 8) - instalacja elektryczna niskoprądowa I piętra. 5. Etap A4 (wg przedmiaru Etap 10) - instalacja elektryczna w sanitariatach I piętra. 6. Etap A5 (wg przedmiaru Etap 9) - wentylacja I piętra. 7. Etap B (wg przedmiaru Etap 1 i 2) - odwodnienie terenu parkingu oraz remont dachu. 8. Etap C (wg przedmiaru Etap 3) - roboty budowlane pomieszczeń IV piętra. 9. Etap C1 (wg przedmiaru Etap 4) - instalacja wodno-kanalizacyjna-sanitariaty IV piętra. 10. Etap C2 (wg przedmiaru Etap 5) - instalacja elektryczna niskoprądowa III i IV piętra. 11. Etap C3 (wg przedmiaru Etap 10) - instalacja elektryczna w sanitariatach IV piętra. 12. Etap C4 (wg przedmiaru Etap 9) - wentylacja IV piętra. Istotne wymogi dodatkowe wynikające z konieczności użytkowania budynku w trakcie trwania remontu: 1. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia poprzez wykonanie zgodnie z załączonym przedmiarem robót: Etap A (wg przedmiaru Etap 3) - roboty budowlane pomieszczeń I piętra, Etap A1 (wg przedmiaru Etap 4) - instalacja wodno-kanalizacyjna-sanitariaty I piętra, Etap A2 (wg przedmiaru Etap 7) - instalacja elektryczna I piętra, Etap A3 (wg przedmiaru Etap 8) - instalacja elektryczna niskoprądowa I piętra, Etap A4 (wg przedmiaru Etap 10) - instalacja elektryczna w sanitariatach I piętra, Etap A5 (wg przedmiaru Etap 9) - wentylacja I piętra, Etap B (wg przedmiaru Etap 1 i 2) - odwodnienie terenu parkingu oraz remont dachu, Etap C (wg przedmiaru Etap 3) - roboty budowlane pomieszczeń IV piętra, Etap C1 (wg przedmiaru Etap 4) - instalacja wodno-kanalizacyjna-sanitariaty IV piętra, Etap C2 (wg przedmiaru Etap 5) - instalacja elektryczna niskoprądowa III i IV piętra, Etap C3 (wg przedmiaru Etap 10) - instalacja elektryczna w sanitariatach IV piętra, Etap C4 (wg przedmiaru Etap 9) - wentylacja IV piętra. 2. Prace będą wykonywane w obiekcie użytkowanym. 3. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji prac remontowych, by w najmniejszym stopniu nie zakłócić pracy prokuratorów i urzędników wykonujących swoje ustawowe zadania w budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy. W tym celu wszelkie kolejne etapy prac muszą być z wyprzedzeniem uzgadniane z Inwestorem i w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do szczelnego wydzielenia niebezpiecznych obszarów roboczych, tak by nie powodować przenikania zanieczyszczeń i hałasu do użytkowanej części budynku. 5. Szczególnie głośne muszą być prowadzone: w dni robocze w godzinach popołudniowych (po godz. 15.30) lub w dni wolne od pracy. 6. Jeżeli zakres realizowanych prac będzie wymagał przeniesienia użytkujących dane pomieszczenie osób, Wykonawca przygotowuje na własny koszt wcześniej wskazane przez Inwestora pomieszczenia zastępcze i poinformuje Inwestora z trzydniowym wyprzedzeniem (3 dni robocze) o konieczności przeniesienia użytkowników do tymczasowych pomieszczeń. Wykonawca również na własny koszt przenosi wyposażenie biur do tymczasowych pomieszczeń z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i nie uszkadzając sprzętu stanowiącego wyposażenie. Odbiór pomieszczeń tymczasowych wraz z przeniesionym sprzętem odbywa się protokolarnie. Osobą odpowiedzialną za realizację tego punku ze strony Inwestora będzie Pan Maciej Hełminiak, tel. 052 32 33 127. Inwestor przewiduje przygotowanie nie więcej niż 7 pomieszczeń, o powierzchni ok. 18 m2 każde. 7. Przygotowanie pomieszczeń tymczasowych ma polegać na odświeżeniu ścian i wykładzin w pomieszczeniu, ewentualnie naprawieniu widocznych uszkodzeń. 8. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu prac w danym obszarze roboczym dokonuje uprzątnięcia wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i narzędzi. Ostatecznie sprząta obszar. 9. Jeśli zakończenie prac w danym obszarze będzie związane z ostatecznym wykończeniem pomieszczeń lub ciągów komunikacyjnych oraz przekazaniem ich do użytkowania Inwestorowi, dodatkowo obszary te muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 10. Jeśli wystąpią prace konieczne do wykonania w części użytkowanej bez możliwości wydzielenia odrębnego obszaru roboczego, Wykonawca z wyprzedzeniem 3 dni roboczych zaproponuje Inwestorowi, po uprzednim uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego, sposób wykonania prac, z uwzględnieniem zabezpieczenia obszarów użytkowanych przed przypadkowym zniszczeniem, zabrudzeniem oraz hałasem. Dodatkowo obszary te, po zakończeniu prac muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i niezbędnym ich estetycznym wyglądem. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu. 11. Po zakończeniu tego etapu prac Wykonawca uporządkuje teren budowy oraz cały obszar wokół budynku. Uporządkowanie będzie polegało na usunięciu wszelkiego rodzaju maszyn, urządzeń narzędzi, odpadów i innych zanieczyszczeń. 12. Inwestor zastrzega sobie prawo akceptacji wszelkich materiałów wykończeniowych wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji prac remontowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 gr.) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy przekazać na konto Zamawiającego: NBP o/Bydgoszcz Nr 83 1010 1078 0004 2013 9120 0000, z dopiskiem Wadium - remont wraz z przebudową budynku przy ul. Stefana Okrzei 10 - VII G 231/11/11.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bydgoszcz.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27