Przetargi.pl
Remont węzła cieplnego dla budynku głównego Zespołu Placówek Nr 1 we Włocławku

Zespół Placówek Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Mechaników 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 236 24 10 , fax. 0-54 236 24 10
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Nr 1
    ul. Mechaników 1 1
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 236 24 10, fax. 0-54 236 24 10
    REGON: 91134196000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bursa.q4.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzła cieplnego dla budynku głównego Zespołu Placówek Nr 1 we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie węzła cieplnego zasilanego z osiedlowej sieci ciepłowniczej, wysokoparametrowej 125/77 °C na cele c.o. i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynku internatu (ul. Mechaników 1 we Włocławku). Obecnie budynek jest ogrzewany w systemie bezpośrednim z układem zmieszania pompowego. Ciepła woda przygotowywana jest na wymiennikach JAD. Zakres robót obejmuje wymianę istniejącego węzła bezpośredniego działania z podmieszaniem pompowym z funkcją ciepłej wody na węzeł kompaktowy dwufunkcyjny szeregowo-równoleły, montaż wymienników dla potrzeb c.o. i c.w.u., niezbędnej armatury i automatyki oraz urządzeń do pomiaru energii cieplnej dostarczanej do węzła. Węzeł zostanie wyposażony w modem podłączony do sterownika swobodnie programowalnego, z wyjściem na zewnątrz, co umożliwi dokładne śledzenie ilości pobieranego ciepła, oraz zdalny nadzór nad obiektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamówienie obejmuje wykonanie węzła cieplnego zasilanego z osiedlowej sieci ciepłowniczej, wysokoparametrowej 125/77 °C na cele c.o. i przygotowania ciepłej wody użytkowej dla budynku internatu (ul.Mechaników 1 we Włocławku). Obecnie budynek jest ogrzewany w systemie bezpośrednim z układem zmieszania pompowego. Ciepła woda przygotowywana jest na wymiennikach JAD. Zakres robót obejmuje wymianę istniejącego węzła bezpośredniego działania z podmieszaniem pompowym z funkcją ciepłej wody na węzeł kompaktowy dwufunkcyjny szeregowo-równoległy, montaż wymienników dla potrzeb c.o. i c.w.u., niezbędnej armatury i automatyki oraz urządzeń do pomiaru energii cieplnej dostarczanej do węzła. Węzeł zostanie wyposażony w modem podłączony do sterownika swobodnie programowalnego, z wyjściem na zewnątrz, co umożliwi dokładne śledzenie ilości pobieranego ciepła, oraz zdalny nadzór nad obiektem. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Pzp: 1. Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnione przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5. Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnione przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnione przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7. Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnione przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8. Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnione przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9. Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza również Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy pzp, którzy: 1. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzącego postępowania; 3. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4. Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą (jeżeli było wymagane). Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie weryfikacji dokumentów, o których mowa w pkt. V SIWZ Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1. Jest niezgodna z ustawą; 2. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp; 3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 6. Zawiera błędy w obliczaniu ceny; 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp; 8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz oferty, 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 9. Zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru, Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie według wymienionej kolejności . Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. 5 i 7 do 9 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii (przez Wykonawcę należy rozumieć osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o którym mowa w pkt 10, musi być przedstawione w formie wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób zażąda przedstawienia oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii dokumentu. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. . Dokumenty wymagane od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V.I ppkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt V.III pkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. dokumenty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. 1. W formularzu oferty należy wpisać wszystkie podmioty występujące wspólnie. 2. Wszyscy z Wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowani są do złożenia dokumentów wymienionych w pkt V.I. w ppkt 3 3. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt V.I. są składane przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1 i 2 Wykonawcy występujący wspólnie winni załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 5. W formularzu oferty należy wpisać wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będą łącznie dla wszystkich podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bursa.q4.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach