Przetargi.pl
SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO BIURA NADLEŚNICTWA (PAD) WRAZ Z ADAPTACJĄ BUDYNKU PRZY UL. ZIĘBIEJ 13 WE WŁOCŁAWKU

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2013-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO BIURA NADLEŚNICTWA (PAD) WRAZ Z ADAPTACJĄ BUDYNKU PRZY UL. ZIĘBIEJ 13 WE WŁOCŁAWKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i rozbudowa budynku do systemu awaryjnego zasilania biura wraz z pomieszczeniami biurowymi na działce nr 412/2 i 414 obręb ewidencyjny KM 1 Michelin gmina Miasto Włocławek. Przedmiotowy budynek obecnie pełni funkcję gospodarczą. Po przebudowie istniejąca część pełnić będzie funkcje techniczną. Od strony południowej zaprojektowano pomieszczenia biurowe z węzłem sanitarnym. Funkcjonalnie projektowany budynek jest częścią integralną budynku biurowego Nadleśnictwa Włocławek, który znajduje się około 20 metrów od projektowanego budynku. Obsługa osób niepełnosprawnych odbywa się w budynku biurowca głównego Nadleśnictwa, który jest do tego przystosowany, stąd w projektowanym budynku nie zaprojektowano łazienki dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano budynek techniczno-biurowy, parterowy, bez podpiwniczenia i poddasza (kategoria XVI), w technologii tradycyjnej, o prostej zwartej formie. Dach budynku dwuspadowy kryty dachówką zakładkową ceramiczną na łaceniu z membraną dachowa. Budynek ma być wyposażony w: - instalację oświetleniową - instalację gniazd - instalację odgromową - instalację alarmową - agregat prądotwórczy o mocy 27 KW z układem SZR wraz instalacją zasilającą główny budynek biurowy Nadleśnictwa Włocławek - instalację wody pitnej i c.w.u. -instalację kanalizacji sanitarnej - instalację c.o. Parametry obiektu po rozbudowie - pomieszczenie techniczne 17,77 m2 - pomieszczenie gospodarcze 2,25 m2 - pomieszczenie biurowe 21,40 m2 - pomieszczenie biurowe 14,70 m2 - pomieszczenie gospodarcze 1,85 m2 - WC 2,90 m2 - wiatrołap 2,50 m2 Razem powierzchnia użytkowa: 63,37 m2 Powierzchnia zabudowy: 86,00 m2 Kubatura: 380,00 m3 Maks. wys. 5,6 m Szczegółowe wymagania oraz warunki techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna (w tym STWOIR dla poszczególnych branż, kosztorysy nakładcze, rysunki techniczne oraz opisy przedmiotu zamówienia) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania 45.00.00.00-7 roboty budowlane 45.30.00.00-0 roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00-6 roboty izolacyjne 45.40.00.00-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Miejsce wykonywania robót: działki ewidencyjne 412/2 oraz 414 położone w obrębie ewidencyjnym: KM1 Michelin, Gmina Miasto Włocławek, Powiat Grodzki: Miasto Włocławek, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Pobór energii elektrycznej i wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej, w celu uzyskania niezbędnych informacji (teren i warunki pracy etc.) dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji terenu ponosi Wykonawca. Termin wizji lokalnej należy ustalić pisemnie lub faksem z Zamawiającym. Wymagania dotyczące robót: -Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. -Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. -Wykonawca winien wliczyć koszt zabezpieczenia placu budowy w cenę oferty. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: -Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. -Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. -Podane w opisie zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. -Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. -Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, -Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. Informacje na temat podwykonawców: -Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. -Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, którą wykonawca powierzy podwykonawcy. -Zgodnie z art. 6471 Kodeksu cywilnego do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie to oznaczało, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Wymagania i warunki dotyczące rękojmi: -Zamawiający wymaga, ażeby udzielona rękojmia, na roboty budowlane i zastosowane urządzenia, nie była krótsza niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. -Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. 13.03.2013 r. godz. 10:00. 4 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 5 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 w banku BGŻ oddział we Włocławku z dopiskiem wadium - Budowa PAD. 6 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7 Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 16.4 ppkt 2)-5), należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 8 Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: 10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach