Przetargi.pl
Wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu. Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres prac: 1)wymianę (remont) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - III etap; piony od nr 1 do nr 6 wraz z poziomami wg oznaczeń w projekcie budowlanym, w szczególności: -demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie nowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania ( przewody, grzejniki,armatura i osprzęt,zabezpieczenia antykorozyjne, izolacje termiczne), -wykonanie prób, nastaw, regulacji instalacji i uruchomienie -na gorąco całego zładu grzewczego, -wykonanie towarzyszących robót budowlanych jak: przebicia i zamurowania przez ściany i stropy, uzupełnienia tynków, uzupełnienia płytek ściennych i posadzkowych, miejscowe malowanie ścian i sufitów, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek. 2)wymianę (remont) wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej - III część, oznaczona w projekcie budowlanym jako etap VII, a w szczególności : -demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej -wykonanie nowej wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej (przewody, armatura i osprzęt, izolacje termiczne), -napełnienie i uruchomienie całych instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, -wykonanie towarzyszących robót budowlanych jak: przebicia i zamurowania przez ściany i stropy, uzupełnienia tynków, uzupełnienia płytek ściennych i posadzkowych, miejscowe malowanie ścian i sufitów, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, (opracowania wykonane przez Sanitarną Pracownię Projektową Gerard Pobłocki ; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych na terenie obiektu. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczy nie stanowiący podstawy wyceny i zostanie zweryfikowany przez Wykonawcę. Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w projekcie, jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót jeżeli w projekcie nie wskazano żadnych materiałów lub rozwiązań technicznych (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Termin gwarancji wynosi 4 lata (z tym, że na urządzenia wbudowane/zamontowane przez Wykonawcę - termin gwarancji wynosi zgodnie z okresem gwarancji producenta, jednak nie krócej niż 2 lata ) i liczy się zarówno dla robót budowlanych jak i dla urządzeń wbudowanych/zamontowanych przez Wykonawcę - od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ. Termin realizacji zamówienia ustala się następująco: - rozpoczęcie: 01.07.2013 r. - zakończenie: 19.08.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości:2.000,00zł (dwa tysiące złotych) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a)pieniądzu-na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania-III etap oraz wymiany (remontu) wewnętrznej instalacji wody zimnej,ciepłej i cyrkulacji-III część w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul.Wielkie Garbary 9 w Toruniu. - za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt. b-e należy:ryginał załączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach