Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka zo.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Pięknej 18 w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres robót wchodzą: rurociągi miedziane i stalowe, dwuzłączki, izolacja rurociągów, grzejniki, zawory, głowice, odpowietrzniki, montaż szafek, wymiana rur, podłączenie instalacji c.o., próby szczelności, płukanie instalacji, czyszczenie przez szczotkowanie, odtłuszczanie, malowanie farbami, wzmocnienie izolacji, przebicie otworów z zamurowaniem, uzupełnienie ścian, wykonanie tynków, ocyklinowanie posadzek, lakierowanie posadzek, odbicie tynków, uzupełnienie ścian, wykucie ościeżnic, wstawienie drzwi i okien, wykonanie studni, przeczyszczenie wpustu, zamontowanie wodomierzy, wykonanie przewodów wentylacyjnych, wstawienie kratek wentylacyjnych, rozbiórka pieców, demontaż urządzeń sanitarnych, rurociągu, grzejników, zaworów, kotłów indywidualnych w mieszkaniach, wykonanie instalacji ciepłej wody, wywiezienie gruzu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żądać następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zał. nr 2 do siwz. Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał minimum 2 roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej za łączną wartość 100.000,00 złotych netto. Do wykazu należy załączyć minimum 2 referencje, b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń, c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). b) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz), c) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). 1.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-30 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-24 - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-15 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich
Dodano: 2016-05-19 - Adaptacja części parteru ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku, na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek, Włocławek, ul. Ptasia 2a, w ramach zadania pn. Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-05-04 - Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w gminie Gostycyn
Dodano: 2015-09-23 - Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz remont dachu w budynku biurowym przy ul. ks. Bolesława Jaśkowskiego 11 w Inowrocławiu.
Dodano: 2015-09-11 - Montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych oraz budowa hybrydowego oświetlenia na terenie Gminy Chełmża
Dodano: 2015-08-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu laboratorium chemicznego w budynku Zespołu Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza przy ul. I. Łukasiewicza 3 w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-08-07