Przetargi.pl
Remont wejścia głównego do budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
    REGON: 000001525
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wejścia głównego do budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych schodów zewnętrznych wraz z podestem przy głównym wejściu do budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 10. Budynek A przy al. Niepodległości 10 podlega ochronie konserwatorskiej i jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A 226 decyzją z dnia 20. 03. 1980 r. Szczegółowy opis i zakres prac przedstawiono w dokumentacji projektowej pt. „Remont wejścia głównego do budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu” autorstwa mgr inż. arch. Beaty Gorzaniak- Wałczyńskiej. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prace budowlane będą polegać na: robotach przygotowawczych, robotach demontażowych, robotach rozbiórkowych, robotach ziemnych, robotach remontowych w zakresie posadzek kamiennych oraz schodów kamiennych, robotach izolacyjnych: wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej na schodach, podeście, ścianie pionowej przy schodach, robotach kamieniarskich: przełożenie okładziny kamiennej z uzupełnieniem ubytków, robotach brukarskich: ponowne ułożenie kostki brukowej z odzysku. robotach betonowych: wykonanie nowych schodów oraz warstwy posadzki na podeście, robotach instalacyjnych: dopasowanie osadnika kanalizacji deszczowej do nowego poziomu posadzki, montaż lamp z demontażu, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: przygotowanie placu robót polegające na między innymi: zabezpieczeniu wykopów, odgrodzeniu placu na którym będą prowadzone prace, w razie potrzeby zajęciu pasa chodnika, ponieważ schody są głównym ciągiem komunikacyjnym do budynku głównego, prace należy zaplanować tak by umożliwić w każdym momencie swobodną (bezpieczną) komunikację w trakcie ich trwania. Na pisemną prośbę Wykonawcy istnieje możliwość zajęcia lub wyłączenia określonego fragmentu obiektu w celu prowadzenia w nim robót budowlanych. Wykonawca opracuje w takim przypadku każdorazowo i przedstawi pisemnie Zamawiającemu do akceptacji schemat funkcjonowania obiektu w tym czasie (minimum 7 dni przed planowanym zajęciem lub wyłączeniem określonego fragmentu obiektu). wszelkie prace i czynności niezbędne do przestrzegania przepisów BHP, wywiezienie materiałów rozbiórkowych; Dołączony do SIWZ Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą od 15 czerwca 2019 roku do 15 września 2019 roku. Po zakończeniu realizacji robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę końcową. Roboty będą wykonywane w budynku dydaktycznym, w pełni funkcjonującym. W budynku tym prowadzone będą równolegle inne prace budowlane. Wykonawca musi w sposób ciągły koordynować prace z pozostałymi wykonawcami i współpracować z nimi oraz być w stałym kontakcie z przedstawicielami Uczelni tzn. z Działem Inwestycji i Remontów UEP. Wykonawca musi zgłaszać z odpowiednim, co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem wszelkie wyłączenia, przełączenia, wejścia do pomieszczeń zamkniętych, sal itp. Wykonawca, w trakcie prowadzenia prac musi zapewnić możliwość (przynajmniej w części) korzystania ze schodów w celu wejścia i wyjścia do budynku na każdym etapie prowadzenia robót. W razie konieczności prace muszą zostać podzielone na odpowiednie etapy. Zamawiający zachęca do wizji lokalnej celem oszacowania ilości płyt granitowych i stopnic granitowych do wymiany. Wszelkie sprawy organizacyjne w tym uzgodnienie z ZDM zajęcia części chodnika przed budynkiem, leżą po stronie Wykonawcy. Przed rozpoczęciem robót należy istniejący kamień zinwentaryzować, sfotografować i ponumerować celem późniejszego odtworzenia. Ze względu na charakter budynku Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia korzystania ze schodów np. poprzez wykonanie odpowiedniego podestu pieszego na czas wykonywanych prac. Remont schodów będzie odbywał się przy budynku zabytkowym. W cenę ofertową muszą być wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jakie będzie ponosił Wykonawca, w tym m.in. podatek VAT, oraz wykonanie wszystkich obowiązków Wykonawcy, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zmówienia, zgodnie z niniejszą SIWZ, umową jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. Pod pojęciem realizacji Zamawiający rozumie okres od momentu rozpoczęcia budowy, tj. przekazania placu budowy, aż do momentu zakończenia budowy, tj. podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA: Zamawiający oświadcza, że posiada aktualne pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w budynku zabytkowych (Pozwolenie nr 466/2018), zgodnie z którym ostateczna akceptacja uzupełnionego kamienia oraz sposobu wypełnienia uzupełnień ubytków kamienia, a także sposobu wykończenia tynków filarów portyku wejściowego nastąpi na etapie wykonawczym przy udziale BMKZ. Wykonawca będzie także, zgodnie z ww. pozwoleniem prowadził dokumentację przebiegu prac, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazanie jej MKZ w dniu odbioru tych prac. Wykonawca opracuje także sposób postepowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu prac i przekaże to opracowanie MKZ w dniu odbioru tych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku Zamawiającego (wpływ na konto Zamawiającego). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp (art. 46 ust 4a i art. 46 ust 5 ustawy Pzp). Zasady zwrotu / zatrzymanie /ponowne wniesienie wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.4.1 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy) sporządzony metodą uproszczoną, zawierający składniki cenotwórcze oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów robót Wypełniony formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach