Przetargi.pl
„Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 296 058 , fax. 655 296 076
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego
    ul. Adama Mickiewicza 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 296 058, fax. 655 296 076
    REGON: 41112335100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pwsz.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie” 3.2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują remont, przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego (budynek Biblioteki) Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje wewnętrzne wod.-kan, c.o. c.w. , gazów medycznych, elektryczną ,wewnętrzną instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną). Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji i nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót, tak aby przebiegały bez zakłóceń odnośnie użytkowania i funkcjonowania obiektu Biblioteki Uczelnianej (budynek będzie w trakcie realizacji inwestycji w ciągłej eksploatacji przez Zamawiającego). 3.3. Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: 3.3.1. robót budowlanych: 3.3.1.1. roboty rozbiórkowe, 3.3.1.2. remont, przebudowę istniejącego obiektu kubaturowego, 3.3.1.3. wewnętrzną instalację wody włączoną do istniejącej instalacji, 3.3.1.4. wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wraz z włączoną do istniejącej kanalizacji sanitarnej, 3.3.1.5. wewnętrzną instalację elektryczną włączoną do istniejącej instalacji, 3.3.1.6. wewnętrzną instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną, 3.3.1.7. wewnętrzną instalację c.o. włączoną do istniejącej instalacji, 3.3.2. towarzyszących robotom budowlanym dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: 3.3.2.1. wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego budynku i oznakowania p.poż oraz zakup i montaż podręcznego sprzętu p. poż., (dotyczy adoptowanego piętra); 3.3.2.2. przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia; 3.3.2.3. przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia), 3.3.2.4. wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru, 3.3.2.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń, 3.3.2.6. wykonanie kontroli systemu ogrzewania lub klimatyzacji zgodnie ze wzorem protokołu z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz. U. poz. 247 z późn. zm.). 3.3.2.7. wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach umownego wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 Wzoru umowy. Uwaga! W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy; w przypadku urządzeń które ze względu swej specyfiki wymagają przeglądów wynikających z przepisów prawa Zamawiający może skorzystać z wykonawcy zastępczego a kosztami obciąży Wykonawcę. 3.3.2.8. wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie, 3.3.2.9. zabezpieczenie lokali i miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy, 3.3.2.10. porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu, 3.3.2.11. przygotowanie wykonanie i dostarczenie protokołów min. z :pomiarów oświetlenia, badań i sprawdzenia wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenia wyłączników przeciwpożarowych, pomiarów zadziałania i badania natężenia oświetlenia ewakuacyjnego, pomiarów skuteczności samoczynnego wyłączenia, pomiarów obwodów piorunochronnych, badanie rezystancji izolacji obwodów, 3.3.2.12. badanie ciśnienia statycznego, ciśnienia dynamicznego oraz wydajności hydrantów, 3.3.2.13. wykonanie harmonogramu rzeczowo - finansowego, 3.3.2.14. wykonanie projektu organizacji placu budowy i zasilania w media placu budowy, 3.3.2.15. wykonanie planu Plan Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o którym mowa w art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). 3.3.2.16. wszelkie zmiany rozwiązań technicznych, plastycznych i technologicznych w stosunku do przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego i projektanta, 3.3.2.17. aktualizacja scenariusza rozwoju zdarzeń - wypadków w czasie pożaru z matrycą sterowań urządzeń przeciwpożarowych, 3.3.2.18. wykonanie wszystkich prace konstrukcyjnych (przekuć, rozbiórek) musi być poprzedzone odkrywkami, jednoznacznie określającymi układ konstrukcyjny budynku w rejonie prac, 3.3.2.19. jeżeli zastosowanie rozwiązań, lub technologii odmiennych w stosunku do zatwierdzonych wcześniej prac budowlanych i prac wykonawczych wymagać będzie sporządzenia dokumentacji zamiennej, lub uzupełniającej, to zostanie ona opracowana przez Wykonawcę, który winien uzyskać dla niej wszystkie wymagane opinie, decyzje administracyjne itp. Dokumentacja zamienna wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego i projektanta przed skierowaniem do realizacji, jeżeli taka dokumentacja zostanie sporządzona, to jej autor powinien zapewnić nadzór autorski nad jej realizacją , 3.3.2.20. z uwagi na wysokie nasycenie projektowanego obiektu sieciami infrastrukturalnymi prace przy ich wykonaniu muszą być realizowane w sposób szczególnie starannie skoordynowany, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy robót będzie dokonanie koordynacji międzybranżowej przed przystąpieniem do wykonywania prac, skutki odstąpienia od takiej koordynacji będą go obciążać; 3.3.2.21. dostarczenie instrukcji użytkowania, eksploatacji , konserwacji i serwisowania obiektu , wbudowanych, lub dostarczonych systemów i urządzeń, procedury postępowania na wypadek awarii (+ ewentualne szkolenie odpowiedzialnych przedstawicieli Zamawiającego), wytyczne dotyczące realizacji gwarancji na obiekt wraz z wyposażeniem, 3.3.2.22. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, 3.3.2.23. deklaracje własności użytkowych , deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne na zastosowane w obiekcie wyroby budowlane i urządzenia przeciwpożarowe służące ochronie przeciwpożarowej, 3.3.2.24. protokoły z przeprowadzonych odpowiednich dla danego urządzenia przeciwpożarowego prób i badań potwierdzających prawidłowość ich działania, 3.3.2.25. protokoły z wykonania zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz ogniochronnego przejść i przepustów instalacyjnych oraz elementów budowlanych, 3.3.2.26. przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania, 3.3.2.27. załączone przedmiary maja charakter pomocniczy. Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieć wszystkie roboty, czynności i dostawy niezbędne dla wykonania robót i pozytywnego odbioru obiektu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego nr 13 1140 1124 0000 4442 2200 1022 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu nr K-GT-43-232-9/2020 na „Przebudowę pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie” poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancji bankowych; c) gwarancji ubezpieczeniowych; d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach