Przetargi.pl
Dostawa betonu asfaltowego do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o.

Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 570 928 313 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 570 928 313 , , fax. -
    REGON: 36874694100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1/ogoszenia-o-przetargach.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa betonu asfaltowego do realizacji zadań spółki Powiatowe Centrum Inwestycji Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa betonu asfaltowego do realizacji zadań Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o. 2. Wspólny Słownik Zamówień – CPV 44113700-2 (Materiały do naprawiania nawierzchni drogowej) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Dostawa obejmuje materiały w ilości wskazanej przez Zamawiającego. 3.2. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego od Wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający przewiduje odbiór przedmiotu zamówienia w partiach od 25 do 300 ton dziennie zarówno w zamówieniu podstawowym jak i zamówieniu objętym prawem opcji. 3.3. Lokalizacja miejsca odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nie może być położona dalej niż 60 km od siedziby Zamawiającego. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający wskazuje kategorię ruchu na dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej jako KR-3 3.5. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w załączniku nr 4 „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienia objęte prawem opcji. 3.6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw wszystkich materiałów określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.9. 3.7. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych oświadczeń Zamawiającego złożonych Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym część zamówienia objętego prawem opcji ma zostać uruchomiona, oraz określeniem wielkości części zamówienia, objętego prawem opcji. Zamówienie objęte prawem opcji może być uruchomione w częściach 3.8. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) oraz ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb Zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.9. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta albo skorzysta w zakresie mniejszym niż maksymalna granica jego potrzeb o jakiej mowa w pkt. 3.8. i w załączniku nr 4 do SIWZ. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach