Przetargi.pl
REMONT UL.RYNEK I UL.SENATORSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05304 Stanisławów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 575 090 , fax. 257 575 857
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32
    05304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 257 575 090, fax. 257 575 857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT UL.RYNEK I UL.SENATORSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest „Remont ulicy Rynek i ulicy Senatorskiej w miejscowości Stanisławów” wg rysunku stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ, obejmującego w szczególności: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych (1 krotne), - mechaniczne skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem (1 krotne), - frezowanie nawierzchni drogowej na głębokość do 4 cm, - regulacja pionowa włazów kanałowych i zaworów wodociągowych, - remont istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC11S/50/70 (warstwa ścieralna), grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Wykonawca na własny koszt wykonana, uzyska zatwierdzi i wprowadzi projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Przedmiot Zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Jeżeli w opisie Przedmiotu Zamówienia wskazano w odniesieniu, do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w przedmiarze i umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego. Wykaz materiałów lub rozwiązań równoważnych Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenie w terminie do 5 dni przed podpisaniem Umowy. Jeżeli Zamawiający będzie miał wątpliwości, czy zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równoważne, Wykonawca będzie musiał udowodnić równoważność oferowanych produktów przedkładając np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego Przedmiocie Zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu Zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie Przedmiotu Zamówienia w wyznaczonym terminie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać Przedmiot Zamówienia zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie Przedmiotu Zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. Wykonawca zobowiązany jest zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji Zamówienia i uwzględnił je w wynagrodzeniu. Wymagany okres gwarancji na Przedmiot Zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Do kluczowych części zamówienia należą roboty związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykonania robót bitumicznych. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę min. 2 osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1076) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia 2 osób przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) roboty budowlane w zakresie drogowym. Wykonawca nie później niż w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy złoży Zamawiającemu w formie pisemnej: a) oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia opisane w pkt. 3.11.1. są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) oświadczenie każdej z tych osób, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszej umowy, W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania „w/w”. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót. Wykonawca ponadto na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000,00 PLN. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania zatrudnienia na umowę o prace osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę tychże osób zatrudnionych na umowę o pracę. W przypadku zmiany tychże osób Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 3 dni od zmiany dostarczyć Zamawiającemu nowy wykaz osób, z którymi została zawarta umowa o pracę oraz oświadczenie o zatrudnieniu tychże osób na podstawie umowy o pracę. Osoby te muszą być zatrudnione przez cały czas trwania umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty kosztorysów ofertowych uproszczonych, natomiast szczegółowe kosztorysy ofertowe Wykonawca będzie miał obowiązek przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary są materiałem poglądowym i pomocniczym, wycenę oferty należy wykonać na podstawie obowiązujących przepisów prawa, sztuki budowlanej i wizji lokalnej w terenie. Oferent zobowiązany jest do ujęcia w cenie ofertowej wszystkich robót budowlano-montażowych, urządzeń i wyposażenia niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. Pominięcie jakiegokolwiek elementu nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego w ofercie. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego Zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe. Ewentualny brak w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zamawiający informuje, że Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty koszty uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych prawem decyzji, zgód, zgłoszeń, zatwierdzeń, uzgodnień, opinii, ekspertyz, zawiadomień w tym zawiadomienie o zakończeniu budowy oraz innych pozwoleń niezbędnych do realizacji Przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składające się na ofertę: - wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące danych wyjściowych do kosztorysowania, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, o stawkach jednostkowych do ustalenia wartości robót zamiennych, zaniechanych oraz stawki przyjęte do rozliczenia za roboty, z których Zamawiający zrezygnuje w trakcie wykonywania zamówienia, - parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, - kosztorysy ofertowe uproszczone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach