Przetargi.pl
Remont infrastruktury drogowej w Lipsku

Miasto i Gmina Lipsko ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, 1 Maja 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Lipsko
    1 Maja 2
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    REGON: 670223340
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont infrastruktury drogowej w Lipsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont infrastruktury drogowej w Lipsku”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu infrastruktury drogowej w ulicach: Soleckiej, Szpitalnej i Słonecznej w Lipsku polegającego na:a) Przebudowie odcinka sieci wodociągowej w ulicy Soleckiej: - rurociąg PE100 RC SDR11 PN16 dn160 o długości ok. 484,8m- rurociąg PE100 SDR11 PN16 dn110 o długości ok.12,3 m- rurociąg PE100 SDR11 PN16 dn 90 o długości ok. 65,8 m- rurociąg PE100 SDR11 PN16 dn40 o długości ok 103,1 m- montaż hydrantów nadziemnych p. poż. DN80 – 3 szt.- zasuwa sieciowa DN 150 – 5 szt.- zasuwa sieciowa DN 100 – 1 szt.- zasuwa sieciowa DN 80 – 10 szt.- rura osłonowa PE 100 SDR17 PN10 dn 200 – 49,4 m- rura osłonowa PE 100 SDR17 PN10 dn 110 – 9,6 m- rura osłonowa PE 100 SDR17 PN10 dn 90 – 48,0 m- rozbiórka elementów istniejącej sieci wodociągowejDługość sieci wodociągowej 562,9 m, długość przyłączy 103,1 m.b) Przebudowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Soleckiej i Szpitalnej: - rury lite PVC SDR30 SN12 dn400 o długości ok. 399,8 m- rury lite PVC SDR34 SN8 dn200 o długości ok.146,5 m (przykanaliki do wpustów ulicznych)- wpusty deszczowe uliczne DN500 z osadnikiem – 27 szt.- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Dn1200 – 13 szt.- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Dn1500 – 1 szt.- przebudowa/remont istn. studni rewizyjnych Dn1500 – 2szt. - rozbiórka elementów istniejącej kanalizacji deszczowejc) Remoncie drogi gminnej nr 190374W- ul. Solecka na odcinku od km 0+000 do km 0+490 i drogi gminnej nr 190378W - ul. Szpitalna na odcinku od km 0+000 do 0+100” - mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznych - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 8 cm bez odwozu urobku- rozłożenie siatki wzmacniającej na całej szerokości jezdni o wytrzymałości powyżej 20 kN/m- mechaniczne skropienie warstw bitumicznych x 2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego śr .gr.4 cm (100 kg /m2) , warstwa wyrównawczo-wiążąca z AC 11W - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr . 4 cm, warstwa ścieralna z AC 8S - regulacja pionowa włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi (odnowienie oznakowania na skrzyżowaniu z DK 79 oraz ulicy Szpitalnej.e) Remoncie drogi gminnej nr 190309W - ul. Słoneczna na odcinku od km 0+000 do km 0+430- mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni bitumicznych - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 8 cm bez odwozu urobku- rozłożenie siatki wzmacniającej na całej szerokości jezdni o wytrzymałości powyżej 20 kN/m- mechaniczne skropienie warstw bitumicznych x 2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego śr .gr.4 cm (100 kg /m2) , warstwa wyrównawczo-wiążąca z AC 11W - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr . 4 cm, warstwa ścieralna z AC 8S - regulacja pionowa włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.- oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi(odnowienie oznakowania na skrzyżowaniu z DK 79Pozostałe elementy zamówienia konieczne do uwzględnienia: - badania i pomiary,- dokumentacja powykonawcza w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,- wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 8091350008 0000 0417 2000 0020 Bank Spółdzielczy w Lipsku z dopiskiem „Wadium w postępowaniu RGS. 271.8.2024”5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto i Gmina Lipsko7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z infrastrukturą techniczną towarzyszącą (kanalizacja deszczowa lub sanitarna) o wartości min. 2 mln. zł brutto.b) dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646);c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646);UWAGA Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wskazanych w powyższym punkcie w literach b) do c).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach