Przetargi.pl
Dostawa i montaż zespołu lampy RTG wraz z okresowymi przeglądami technicznymi

Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48223179790 , fax. +48223179797
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
    ul. Żwirki i Wigury 63A
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48223179790, fax. +48223179797
    REGON: 000288969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdsk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Profesora Józefa Polikarpa Brudzińskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż zespołu lampy RTG wraz z okresowymi przeglądami technicznymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zespołu lampy RTG (tj. lampa RTG, wymiennik ciepła, przewód wysokiego napięcia) do tomografu komputerowego f-my Toshiba model Aquilion One TSX-301C/4C nr fabr. 4CA1462048 wraz z okresowymi przeglądami technicznymi. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne. 50421200-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 8 – Parametry techniczne i pozostałe wymagania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach