Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz modernizacja, rozbudowa i nadbudowa Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o.o.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 64 03 299 , fax. 25 64 03 263
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 26
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 64 03 299, fax. 25 64 03 263
    REGON: 14194475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej oraz modernizacja, rozbudowa i nadbudowa Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb przebudowy pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz przebudowy, rozbudowy i nadbudowy pomieszczeń Oddziału Urologii i Urologii Onkologicznej, a następnie wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych wg wykonanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu. Zamówienie obejmuje także dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego oraz urządzeń trwale związanych z konstrukcją budynku. Zakres prac należy dostosować do wymagań Zamawiającego przedstawionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), który opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji, z zastosowaniem obowiązujących przepisów wymienionych w części informacyjnej niniejszego opracowania. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) wymaga, aby osoby bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownicy fizyczni, byli zatrudnieni przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) co najmniej przez okres realizacji niniejszej umowy. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: projektantów, kierujących budową, posiadających uprawnienia budowlane lub energetyczne dostawców materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu usługi pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi na obiekcie. Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji na dzień 13.07.2018r. godz. 10:00. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do nazw własnych lub innych oznaczeń bezpośrednio lub pośrednio wskazujących na konkretnego producenta, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu, podano je wyłącznie przykładowo i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych walorach, parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 51 222,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście dwadzieścia dwa zł 00/100). Wadium winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 j.t.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy - PKO Bank Polski S.A. - 24 1440 1101 0000 0000 1600 6343 z dopiskiem: FZP.2810.31.2018. 5. Wadium składane w innej niż pieniężna forma musi być złożone w Dziale Finansów i Księgowości Szpitala (pok. 152 w siedzibie Zamawiającego) również przed upływem terminu składania ofert. 6. Wskazane jest załączenie do Oferty potwierdzenia złożenia wadium, w postaci kserokopii przelewu lub gwarancji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. Wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej może być wystawione na członka konsorcjum, jeśli został on prawidłowo umocowany do działania w imieniu i na rzecz współkonsorcjantów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty), które pozwolą Zamawiającemu na weryfikację, czy oferowane wyposażenie spełnia wymagania określone w Ofertach Technicznych. W przypadku braku danych, potwierdzających spełnianie postawionych przez Zamawiającego wymagań, w kartach katalogowych czy prospektach, dopuszcza się możliwość załączenia do oferty innych materiałów, takich jak np. instrukcje użytkowania czy instrukcje obsługi. Zamawiający dopuszcza, aby powyższe materiały zostały złożone w języku polskim lub angielskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach