Przetargi.pl
Sukcesywny odbiór, wywóz i utylizacja odpadów medycznych z obiektów wchodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 778 26 00 , fax. 22 779 09 90
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Batorego 44
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 778 26 00, fax. 22 779 09 90
    REGON: 146378640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny odbiór, wywóz i utylizacja odpadów medycznych z obiektów wchodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja sukcesywnej usługi polegającej na odbiorze, wywozie specjalistycznym transportem i utylizacji odpadów medycznych zawierających części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (kod 18 01 02); innych odpadów medycznych zawierających żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 (kod 18 01 03), a także innych odpadów niż wymienione w kodzie 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) (kod 18 01 04) z następujących obiektów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku, ul. Batorego 44: Szpital Powiatowy i Przychodnia Specjalistyczna, 05-400 Otwock, ul. Batorego 44; Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy, 05-420 Józefów k. Otwocka, ul. Sienkiewicza 28; Przychodnia Rejonowa w Otwocku, ul. Armii Krajowej 3; Przychodnia Rejonowa w Otwocku – Świdrze, ul. Mickiewicza 8 w ilościach i terminach (częstotliwość odbioru) wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Częstotliwość odbioru odpadów co 48 godzin w godzinach 8:00 – 14:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. ; Nr konta: 67 1600 1127 1833 9866 3000 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr 12/2018”. Wysokość wadium na poszczególne zadania wynosi: 4 500,00 zł 2 Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3 Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4 Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą; 5 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy. 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7 Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne, wymagane prawem zezwolenie i uprawnienia na prowadzenie działalności usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z następującymi aktami prawnymi: ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21); Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2010 r., Nr 139, poz. 940 ze. zm.); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1923 ze. zm.); Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U z 2014 r. poz. 107). Wykonawca powinien załączyć do oferty: -aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj. odbiór, transport i unieszkodliwianie: zawierających części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (kod 18 01 02); innych odpadów medycznych zawierających żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 (kod 18 01 03), a także innych odpadów niż wymienione w kodzie 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) (kod 18 01 04), oraz odpady medyczne inne niż niebezpieczne (kod 18 01 09) wydaną przez właściwy organ administracyjny, na terenie którego jest prowadzona działalność. Decyzja musi być aktualna przez cały okres trwania zamówienia dla instalacji mających wolne moce przerobowe. W sytuacji, gdy traci ona ważność w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu – bez wezwania – nową, aktualną decyzję pod groźbą odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy; - pozwolenie na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza udzielonego instalacji do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, w której unieszkodliwiane będą zakaźne odpady medyczne będące przedmiotem zamówienia; - decyzję w sprawie pozwolenia na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów z zakresu przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie dopuszcza powykonawstwa w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych; - aktualne zaświadczenie WIOŚ 2 wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni), z którego treści powinno jednoznacznie wynikać, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne, jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, a ich standardy są dotrzymane. Zaświadczenie wydane maksymalnie 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach