Przetargi.pl
Remont ulicy Kościelnej i Wieczorka w Staroźrebach

Urząd Gminy Staroźreby ogłasza przetarg

  • Adres: 09-440 Staroźreby, ul. Płocka 18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 2617051, 2617065 , fax. 0-24 2617002
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Staroźreby
    ul. Płocka 18 18
    09-440 Staroźreby, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 2617051, 2617065, fax. 0-24 2617002
    REGON: 00055126600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@starozreby.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Kościelnej i Wieczorka w Staroźrebach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie remontu ulicy Kościelnej i Wieczorka na długości 1718 mb, obejmujący niżej wymieniony zakres: 1.Roboty przygotowawcze: (roboty pomiarowe, ścinanie drzew z karczowaniem pni) 2.Roboty rozbiórkowe: (rozbieranie krawężników, rozbieranie chodników z płyt betonowych, rozbieranie ław pod krawężniki z betonu, rozbieranie obrzeży trawnikowych, rozbieranie słupków do znaków, rozbieranie nawierzchni, rozbieranie podbudowy) 3.Roboty ziemne: (roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, wywóz ziemi, wykonywanie i zagęszczanie nasypów) 4.Podbudowa i nawierzchnie: (krawężniki betonowe wystające, krawężniki betonowe wtopione(wjazdowe), mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, skropienie podbudowy-parking, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych(warstwa wiążąca), nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych(warstwa ścieralna z polimeroasfaltu), obrzeża betonowe, chodniki z kostki brukowej betonowej) 5.Wjazdy: (koryta wykonywane mechanicznie, obrzeża betonowe, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa betonowa, wjazdy z kostki brukowej betonowej, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca i ścieralna)-wjazdy i skrzyżowania asfaltowe 6.Zieleń: (humusowanie skarp, wykonanie trawników) 7.Roboty różne: (nawierzchnie żwirowe-pobocza, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych) 8.Oznakowanie: (pionowe i poziome, montaż progów zwalniających) 9.Odwodnienie: (wody opadowe z jezdni bitumicznej odprowadzone będą powierzchniowo do projektowanych wpustów deszczowych podłączonych do projektowanych studni chłonnych oraz na końcu ulicy Wieczorka do studzienek kanalizacji deszczowej) 10. Usunięcie kolizji telekomunikacyjnych: (roboty ziemne, wykopanie przepustów pod drogami(rury osłonowe telefoniczne z przełożeniem kabla), zasypanie i zagęszczenie wykopów) 11. Przebudowa i zabezpieczenie linii telefonicznej: (kable miedziane, wprowadzenie kabla na słup, zawieszenie kabli nadziemnych na podbudowie słupowej). Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45.23.32.20-7; 45.23.32.22-1; 45.23.24.52-5; 45.23.23.10-8 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ., z jednoczesnym zastrzeżeniem, iż wymaga on uściślenia przez Wykonawcę w oparciu o dokonane pomiary sprawdzające w ramach wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 47.500,00 złotych (słownie: czterdzieści siedem tysięcy pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione jeżeli Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: Odnośnie: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek ich posiadania; - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - podpisane oświadczenie że brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;. Odnośnie: posiadania wiedzy i doświadczenia: - Wykaz zrealizowanych co najmniej 2 robót(drogowych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty(drogowe) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Odnośnie: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kierownik budowy (Kierownicy robót) musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Odnośnie: sytuacji ekonomicznej i finansowej: - przedstawią posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a; 3) podpisane oświadczenie że brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - załącznik 2b; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;. 5) Wykaz zrealizowanych co najmniej 2 robót(drogowych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty(drogowe) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kierownik budowy ( Kierownicy robót) musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- załącznik nr - 6 7) przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8) oświadczenie o udzielenie 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowane roboty - załącznik nr - 7 9) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy - załącznik nr 8 10) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót dołączony do SIWZ. 11) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starozreby.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach