Gmina Wielka Nieszawka ogłasza przetarg
- Adres: 87-165 Wielka Nieszawka, Toruńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Nieszawka
Toruńska 12
87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871118750 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Długiej w KM 0+000 – 0+323; 0+569 – 1+462 oraz ulicy Dybowskiej w KM 0+000 – 0+270 w miejscowości Cierpice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na modernizacji nawierzchni dróg i chodników gminnych, na następujących odcinkach:1) ul. Długa w KM 0+000 – 0+323; 0+569 – 1+462 wraz z remontem chodnika,2) ul. Dybowska w KM 0+000 – 0+270,3) wykonanie odcinka próbnego na ulicy Długiej w KM 0+323 – 0+569, poprzez wykonanie robót polegających na modernizacji nawierzchni bitumicznej w technologii zgodnej z jej remontem.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę ATS – nadzór, projekty, bhp Tomasz Sulerzycki, Mała Nieszawka, ul. Liliowa 38, 87-103 Toruń 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi lub chodnika o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto.b. W zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;* Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Powyższe oznacza, iż w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SIWZ.W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351)oraz pozostałych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r.poz.1646) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Kruszańskiej w Inowrocławiu
Dodano: 2024-03-05 - Przebudowa dróg gminnych w gminie Książki
Dodano: 2024-02-15 - Budowa drogi gminnej nr 170256C oraz 170257C w miejscowości Makówiec gm. Chrostkowo
Dodano: 2024-01-09 - „Przebudowa dróg powiatowych nr: 2920C, 2929C oraz 2935C, z podziałem na 3 części”
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa pieszych poprzez budowę bezpiecznego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną w ramach przebudowy skrzyżowania drogi woj. nr 553 z drogą gminną nr 100464C w Łubiance
Dodano: 2023-08-21 - Budowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych, z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-08-10 - Remont trzech odcinków dróg gminnych.
Dodano: 2023-08-02 - Remont odcinków dróg powiatowych nr 2737C Cyprianka – Wielgie od km 2+480 do km 3+910 i nr 2933C Izbica Kujawska – Nowa Wieś – Błenna od km 10+690 do km 11+985
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 180126C Bronisław - Koszczały
Dodano: 2023-06-15 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2907C Mostki – Kowal na odcinku od km 4+690 do km 9+900 – ścieżka rowerowa”
Dodano: 2023-05-25