Przetargi.pl
Remont ul. Głowackiego w Dobrem , Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzozowica gmina Dobre, nr ref. GKI 271.5.2015

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Głowackiego w Dobrem , Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzozowica gmina Dobre, nr ref. GKI 271.5.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Remont ul. Głowackiego w Dobrem Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu ulicy Głowackiego w Dobrem. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie mazowieckim w miejscowości Dobre. Prace będą polegały na oczyszczeniu istniejącej nawierzchni następnie skropieniu emulsją i wykonanie warstwy ścieralnej o AC11S, o średniej grubości 5cm. Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższego kodu Wspólnego Słownika Zamówień): 45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Część II : Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzozowica gmina Dobre Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Brzozowica gmina Dobre. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie mazowieckim w miejscowości Brzozowica . Prace będą polegały na : - wykonanie miejscowego korytowania na poszerzeniach, - wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, - wykonanie warstwy ścieralnej Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższego kodu Wspólnego Słownika Zamówień): 45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania Odbioru Robót Budowlanych, 3) Projekt budowlany 4.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje sie na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 6.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy P.zp., a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno - eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym - nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN dla pierwszej części oraz 10 000,00 PLN dla części drugiej zamówienia.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo,kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.z 2007 r. Nr42, poz.275, z późn. zm.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:BS Mińsk Mazowiecki Oddział Dobre nr- 07 9226 0005 9700 0853 2000 0010 z dopiskiem Wadium na Remont ul. Głowackiego w Dobrem, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzozowica gmina Dobre, nr ref. GKI 271.5.2015 część Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji dla części I i II zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadobre.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach