Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Kościuszki 6a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 33 12 438 , fax. 0-52 33 12 438
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
ul. Kościuszki 6a 6a
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 33 12 438, fax. 0-52 33 12 438
REGON: 00019178000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont trybun przy boisku szkoły, remont drogi dojazdowej do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórka betonowych trybun wraz z żużlowym chodnikiem, betonowymi krawężnikami i schodami od strony parterowego budynku szkoły, 2. Odbudowa trybun, chodnika, krawężników i schodów, 3. Remont drogi dojazdowej do Internatu Szkoły przy ul. Wojska Polskiego 149; 4. Wymiana podziemnego rurociągu kanalizacyjnego z rur PCV; 5. Budowa 2 sztuk studzienek kanalizacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp: 1) Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona, 2) Zamawiający poprawia inne omyłki (nieistotne) polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W tym przypadku Wykonawca w terminie trzech dni od dnia doręczenia zawiadomienia może nie zgodzić się na poprawienie omyłki, 3) Zamawiający odrzuca ofertę art. 89 ust.1 pkt 2, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp. 4. Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie spełni innych wymagań określonych w Pzp, SIWZ, innych przepisach obowiązującego prawa lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 Pzp. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku, gdy pomimo uzupełnienia dokumentów oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 7. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: 1) wskazanie przez Wykonawcę kierownika budowy w branży konstrukcyjno- budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualną przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz kserokopie nadanych uprawnień budowlanych. 3. Dokumenty potwierdzające warunki znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) polisa - aktualna na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 62 w miejscowości Brześć Kujawski w ramach PBDK - Programu Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych tj. przebudowy skrzyżowania drogi krajowej Nr 62 z drogą wojewódzką Nr 268 wraz z dojazdami i infrastrukturą techniczną stanowiącą całość funkcjonalno - użytkową
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Lisim Ogonie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ogólnodostępnej siłowni zewnętrznej w m. Wielka Nieszawka
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Cierpicach , dz. nr 646/1, 646/2
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji deszczowej, przyłączy kanalizacji deszczowej, przewodu tłocznego wraz z przepompownią wód opadowych P1 dla potrzeb Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego przy ul. Szkolnej 9 w m. Cierpice, dz. nr 371/17, 135/5, 140/7, gm. Wielka Nieszawka
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej:Część I: dz. nr. 357-2 w Małej Nieszawce Część II: ul. Jastrzębia w Wielkiej Nieszawce
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bągart
Dodano: 2016-07-15 - Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami bocznymi kanalizacji sanitarnej w ul. Olszynowej dz. nr 230/50, 230/6, 230/71, 230/70 w Małej Nieszawce, gm. Wielka Nieszawka
Dodano: 2016-07-07 - Budowa ogólnodostępnej siłowni zewnętrznej w m. Wielka Nieszawka
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej Wiewiórki - Turznice - etap II i III
Dodano: 2016-07-06