Przetargi.pl
Remont tarasu i elewacji zewnętrznej budynku Stacji Hydrologiczno-Meteorologicznej w Łebie

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tarasu i elewacji zewnętrznej budynku Stacji Hydrologiczno-Meteorologicznej w Łebie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty naprawcze elewacji: 1. Taras zewnętrzny na parterze (likwidacja zapadniętego fragmentu) a. Skucie płytek wraz z posadzką i podkładem betonowym b. Uzupełnienie i dogęszczenie podsypki c. Odtworzenie warstw tarasowych z posadzką d. Wykonanie izolacji wodoszczelnej podpłytowej e. Uzupełnienie posadzki z płytek f. Uszczelnienie styku deski elewacyjnej z tynkiem 2. Elewacja - ściana szczytowa i frontowa a. Zerwanie luźnych fragmentów tynku b. Oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni c. Wykonanie nowej warstwy siatki zbrojącej wtopionej w klej d. Wykonanie tynku mineralnego wraz z malowaniem e. Zerwanie luźnej farby z desek elewacyjnych f. Ponowne pomalowanie desek elewacyjnych na kolor jak poprzednio 3. Zadaszenie nad wejściem a. Naprawa warstwy tynku od spodu płyty poprzez zerwanie luźnych fragmentów, wtopienie siatki i wykonanie nowego tynku z pomalowaniem b. Wymiana posadzki z płytek na płycie balkonowej wraz z podkładem betonowym c. Wymiana obróbek blacharskich krawędzi balkonu z poprawieniem izolacji przeciwwilgociowej z papy 4. Poprawki malarskie wewnątrz budynku a. Likwidacja pęknięć na ścianach i sufitach poprzez wykonanie szczeliny, wypełnienie jej masą elastyczną, zaszpachlowanie z przezbrojeniem siatką antyrysową b. Pomalowanie powierzchni ścian i sufitów po naprawach 5. Wyrównanie posadzki w garażu w rejonie bramy wjazdowej a. Skucie istniejących płytek b. Ponowne ułożenie płytek z zachowaniem odpowiednich spadków 6. Schody do budynku wodorowni a. Skucie luźnych płytek b. Oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni c. Wykonanie nowej okładziny schodów płytkami antypoślizgowymi Roboty naprawcze tarasu: 1. Demontaż barierek tarasu wykonanych ze stali nierdzewnej. 2. Demontaż rur spustowych oraz rynien w rejonie tarasu. 3. Demontaż blacharki w rejonie narożników tarasu i ściany pionowej. 4. Skucie warstw wykończenia górnego tarasu. 5. Ułożenie 2 warstw papy termozgrzewalnej na powierzchni całości tarasu. 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej i wykończeniowej tarasu. 7. Wykonanie izolacji słupków betonowych . 8. Położenie warstw izolacyjnych. 9. Wykonanie rynien oraz rur spustowych. 10. Montaż barierek ochronnych na wysięgnikach. 11. Uszczelnienie ścian tarasu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi normami i przepisami, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z STWiORB. Należy również bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonanie zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, który przystąpi do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.100 zł. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.W przypadku gdy wadium będzie wnoszone w pieniądzu należy je wnieść na konto Zamawiającego w Banku BZWBK S.A. 94 1090 1014 0000 0001 2047 1950, z dopiskiem w tytule przelewu Wadium Łeba - remont . Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli w postępowaniu występuje. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 5.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W tym przypadku właściwego dokumentu nie należy łączyć w sposób trwały z ofertą (np. złożyć w oddzielnej kopercie), gdyż Zamawiający jest zobowiązany w odpowiednim terminie do zwrotu oryginału tego dokumentu. 7.Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 a także obejmować okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 9.Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach