Starostwo Powiatowe w Lubaniu ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6464340 , fax. 075 6464321
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lubaniu
ul. Mickiewicza 2 2
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6464340, fax. 075 6464321
REGON: 23082956500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Tarasów w budynku Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-wymiana posadzki z robotami towarzyszącymi -uzupełnienie tynków przy tarasie i ich malowanie -renowacja drzwi balkonowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału techniczneho i iosób zdolnych do wykonywania zamówienia w tym: osobę posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz są zrzeszeni w stosownej izbie zawodowej (aktualne zaświadczenie do przynalezności do izby), zrealizowali w przeciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postepowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy- co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości 100.000 złotych co najmniej każda, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;w tym: sa ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwote co najmniej 150.000 złotych. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza sie wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4 2.2. podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust. 1i2 Prawa zamówień publicznych 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie złozonych przez wykonawców dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A1. Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę A2. Formulazrz cenowy- kosztorys wykonawczy opracowany przez Wykonawce na podstawie przedmiaru robót A3.Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych: B.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert B.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę B.3.Aktualne zaświadczenie z Urzedu Skarbowego oraz własciwego Oddziału ZUS lub KRUS B.4.. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 Prawa zamówień Publicznych C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia nalezy złozyć nastepujące dokumenty: C.1..Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze roboty te zostały wykonane nalezycie - co najmniej 3 roboty opdowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia lub wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości 100.000 załotych co najmniej każda C.2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień w tym: osobę posiadającą uprawnienia budowlane okreslone przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz sa zrzeszeni w stosownej izbie zawodowej ( aktualne zaświadczenie do przynalezności do izby) D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania sie przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złozyc nastepujące dokumenty: D.1.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 złotych. E.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1),B.2),B.3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert 2) nie zalega z uiszczeniem podatków,opłat,składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wczesniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastepuje sie je dokumentami zawierającymi oświadczenie złozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wczesniej niz w terminach okreslonych w nieniejszym pkt.E. F.Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej: F.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegac się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty nalezy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenie i dokumenty opisane w SWIZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pceluban.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27