Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szklarni w Ogrodzie Botanicznym UAM w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 165 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, rysunki oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany udzielić co najmniej 60 miesięcy gwarancji na prace objęte umową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę obejmującą remont szklarni lub innego obiektu wymagającego wykonywania szklenia ram okiennych lub drzwiowych o powierzchni co najmniej 250 m2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie. Sposób spełnienia tych warunków jest opisany w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 3.Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ , w którym Wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - akceptuje warunki umowy, - akceptuje termin związania ofertą, - oświadcza, że akceptuje warunki opisane w istotnych postanowieniach umowy, - deklaruje co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na prace objęte umową, - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną użyte tylko materiały posiadające aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa.. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie opisanym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 6.Wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający przynajmniej jedną robotę obejmującą remont szklarni lub innego obiektu wymagającego wykonywania szklenia ram okiennych, lub drzwiowych o powierzchni co najmniej 250 m2 na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. 7.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie tj. wykonane roboty zostały zaakceptowane przez zamawiającego. 8.kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce.
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachowego oraz osuszanie i wykonanie izolacji ścian budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce
Dodano: 2016-07-01 - Wymiana pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Przemysłowej 13-14, Sienkiewicza 1, Średniej 22, Al. Jana Pawła II 15 w Lesznie
Dodano: 2016-06-22 - Remont fragmentu dachu budynku Zespołu Szkół im. H. Cegielskiego w Rogoźnie, wpisanego do rejestru zabytków
Dodano: 2016-06-09 - Remont dachu Szkoły Podstawowej nr 6 w Gnieźnie
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa dachu budynku Zespołu Szkół Społecznych w Grzybowie
Dodano: 2016-05-11 - Termomodernizacja dachów na budynkach mieszkalnych wchodzących w skład Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońska 8;Zadanie nr 2: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Daszyńskiego 20
Dodano: 2015-08-31 - Roboty budowlane (kod CPV 45000000-7) polegające na wymianie pokrycia dachowego (kod CPV 45260000-7), opierzeń, obicia kafrów, okien i wyłazów dachowych (kod CPV 45421132-8), instalacji odgromowej (kod CPV 45312311-0), przemurowaniu kominów od poziomu dachu (kod CPV 45262522-6), w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Czerniejewo Znak sprawy: KZ.270.8.2015
Dodano: 2015-07-14 - Remont dachu świetlicy wiejskiej w Jurkowie
Dodano: 2015-05-07