Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Szczytnie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Gminne Centrum Kultury w Przechlewie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Młyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8334520, 8334405 , fax. 0-59 8334199
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury w Przechlewie
    ul. Młyńska
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8334520, 8334405, fax. 0-59 8334199
    REGON: 22032391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//bip.przechlewo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Szczytnie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - remont świetlicy wiejskiej w Szczytnie , 77-320 Przechlewo Zakres prac obejmuje w szczególności: Roboty dekarskie pokrycia dachowego, wymiana rynien Roboty remontowe kotłowni i składu opału Roboty remontowe wewnętrzne Stolarka okienna i drzwiowa Posadzki(wykładzina , terakota) Instalacje wod.-kan i went. Instalacje c.o. Instalacje elektr, Roboty ziemne, chodnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 2.000,00 złotych Słownie; dwa tysiące złotych 00 groszy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych winien dostarczyć: a) Formularz oferty, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli (Załącznik nr 1 do SIWZ) b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1(załącznik nr 2 do SIWZ) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, f) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem, że te roboty budowlane, ich wartości oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością - Załącznik nr 3 do SIWZ; h) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 i) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 ł)Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 50.000 złotych. 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów , oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia , nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przechlewo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach