Przetargi.pl
Rekultywacja składowiska odpadów w Kartuzach

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973, 6945135
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973, 6945135
    REGON: 00052754600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja składowiska odpadów w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja składowiska odpadów w Kartuzach, polegająca na: 1. Ukształtowaniu i wyrównaniu terenu i jego zagęszczeniu. 2. Ułożeniu warstwy do drenażu gazu (maty drenażowej) oraz wykonaniu kominków wentylacyjnych. 3. Przykryciu matą bentonitową. 4. Ułożeniu warstwy maty drenażowej i odbudowie warstwy glebowej na rekultywowanym terenie. 5. Obsianiu rekultywowanego terenu trawą i nasadzeniu roślinności. 6. Odtworzeniu u podstawy składowiska rowu melioracyjnego, wykonaniu drenażu oraz ułożeniu drogi technologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 - 4 PZP sprecyzowane poniżej: 1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wykopów ziemnych min. 20.000 m3 oraz nasypów ziemnych min. 10.000 m3. 2. Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą, co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tych specjalnościach. 2) dysponuje potencjałem technicznym w skład, którego wchodzi minimum 5 sztuk samochodów samowyładowczych 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000 zł. 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 500.000 zł. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 Części I SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca składa: 1) dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia zawodowe i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek). Formularz oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Formularz oświadczenia określa zał. nr 5 do SIWZ. 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8) polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia. 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach