Przetargi.pl
BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ZACHODNIEJ I WSCHODNIEJ ŁĄCZNICY OBWODNICY TRÓJMIASTA Z UL. CHWASZCZYŃSKĄ W GDYNI

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5112400 , fax. 058 5112405
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
    ul. Subisława 5 5
    80-354 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5112400, fax. 058 5112405
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU ZACHODNIEJ I WSCHODNIEJ ŁĄCZNICY OBWODNICY TRÓJMIASTA Z UL. CHWASZCZYŃSKĄ W GDYNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu zachodniej i wschodniej łącznicy Obwodnicy Trójmiasta z ul. Chwaszczyńską w Gdyni. Zamówienie obejmuje roboty polegające na: - montaż masztów sygnalizacji świetlnej - 1 szt. - montaż latarni sygnalizacji świetlnej - 5 szt. - montaż sterowników sygnalizacji świetlnej - 2 szt - budowa kanalizacji kablowej z rur PCW - 65 m. - układanie kabli w kanalizacji - 625 m, - wykonanie pętli indukcyjnych - 296 m. - montaż kamer wideodetekcji - 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone są oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000 PLN. Wartości ubezpieczenia podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu ubezpieczenia. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie mu powierzona. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży elektroenergetycznej: - minimum 1 osoba: - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej. Osoba wskazana na wyżej wymienione stanowisko winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12, pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). a) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót w danej branży. b) Do doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 3. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na budowie lub przebudowie sygnalizacji świetlnych drogowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 000 PLN (netto). Wartości wykonanych robót podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień Protokołu odbioru robót. 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne-konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1 zawartego w SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość określoną w pkt B.1. 2. Informację o osobie, która dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ (POTENCJAŁ KADROWY) i Załącznika do tego formularza. Informacja o osobie musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. Do informacji winna być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotycząca tej osoby, od której wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) - w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Informacja o osobie wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w informacji osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do SIWZ (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach