Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń budynku dawnej łaźni miejskiej przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku - Nowym Porcie - etap II

Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 81-767 Gdańsk, ul. Jaskółcza 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 305 40 50 , fax. 0-58 305 26 80
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia"
    ul. Jaskółcza 1 1
    81-767 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 305 40 50, fax. 0-58 305 26 80
    REGON: 19157123700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń budynku dawnej łaźni miejskiej przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku - Nowym Porcie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Przebudowa i remont pomieszczeń budynku dawnej łaźni miejskiej przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku - Nowym Porcie, wraz z dostawą i montażem dźwigu. Prace mają na celu dostosowanie obiektu do potrzeb kulturalnych (twórczych, wystawienniczych, kinowych, bibliotecznych, edukacyjnych) i zamieszkania zbiorowego (pokoje gościnne) - II etap. 2. Trwa procedura wpisu budynku do rejestru zabytków. Ponadto jest on usytuowany w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego osady portowej w Nowym Porcie, wpisanym do rejestru zabytków, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, z dnia 08 06.1982., pod numerem 846 (nowy nr 1013). 3. Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane w obiekcie, w którym trwają jednocześnie prace budowlane w ramach I etapu remontu budynku. Wykonawca robót budowlanych będzie zobowiązany do współpracy i koordynacji swoich działań wykonawcą I etapu robót. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe: rozebranie komina, wywóz i utylizacja gruzu, b) roboty murarskie i murowe - przemurowania otworów, c) roboty betonowe i żelbetowe, murowe, konstrukcje stalowe, d) wykonanie szybu dźwigowego , wykonanie stropów żelbetowych przy szybie, przemurowanie kominów, e) roboty ciesielskie i dekarskie - przebudowa więźby nad szybem dźwigu i klatką schodową, montaż ław kominiarskich, opierzenia, f) roboty izolacyjne: malowanie ogniochronne, belek stalowych i płyt stropowych, izolacja posadzek na gruncie styropianem, g) roboty tynkowe: tynki i gładzenia pomieszczeń piwnicznych (poza pomieszczeniem węzła cieplnego) oraz wentylatorni sali wystawowej, gładzenie szybu windowego, h) roboty posadzkarskie i wykładzinowe, podkłady i posadzki pomieszczeń piwnicznych (poza pomieszczeniem węzła cieplnego) oraz wentylatorni sali wystawowej i) ślusarka drzwiowa i stolarka okienna -dostawa i montaż, drzwi piwnicznych oraz okien połaciowych, j) roboty malarskie: malowanie pomieszczeń piwnicznych (poza pomieszczeniem węzła cieplnego) oraz wentylatorni sali wystawowej, k) montaż dźwigu hydraulicznego lub elektrycznego z wyposażeniem maszynowni, l) rusztowania 2) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, a) kanalizacja deszczowa wraz z przyłączem - od studzienki (do przebudowania) w pasie drogowym do zbiornika retencyjnego z podłączeniem odpływów kanalizacji deszczowej budynku (bez odwodnienia dróg wewnętrznych), b) wentylator i kanał wentylujący pom. wentylatorni w piwnicy w węźle cieplnym, c) montaż szafki hydrantowej w piwnicy, 3) Roboty instalacyjne elektryczne, a) wlz, rozdzielnica, okablowanie i osprzęt wentylatorni sali wystawowej, b) okablowanie i osprzęt szybu windowego, c) rozdzielnice wentylatorni i maszynowni dźwigu oraz osprzęt piwnicy, d) okablowanie sygnalizacji pożaru. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony jest w dokumentacji projektowej i STWiO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), najpóźniej do chwili składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania ogólne, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum trzech robót budowlanych polegających na remoncie lub przebudowie budynku, o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jednej na budynku wpisanym do rejestru zabytków, jako jedną robotę rozumie się prace wykonane na jednym obiekcie. 3) wykonali przynajmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę i montaż dźwigu, w budynku wpisanym do rejestru zabytków. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) osobą kierującą robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, - przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; b) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, Uwaga. Zamawiający uznaje uprawnienia budowlane w w/w zakresie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), zgodnie z art. 104 tejże ustawy. d) specjalistą ds. dźwigowych posiadającym kwalifikacje określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. nr 122, poz. 1321, ze zm.) 4) są ubezpieczeni na sumę ubezpieczenia minimum 500.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 2-4 mogą być spełnione łącznie, przy czym ubezpieczeniem na wymaganą sumę ubezpieczenia musi wykazać się co najmniej jeden z wykonawców w całości
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych: a) polegających na remoncie lub przebudowie budynku, o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto każda (w tym przynajmniej jedna na budynku wpisanym do rejestru zabytków), b) obejmujących dostawę i montaż dźwigu, w budynku wpisanym do rejestru zabytków, - z podaniem ich wartości, daty (odbioru) i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) dla osoby kierującej robotami budowlanymi: - decyzję o nadaniu uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, aktualne na dzień składania ofert - dokument potwierdzający co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (może to być również własne oświadczenie lub CV), a dla osób, kierujących robotami budowlanymi, które uzyskały uprawnienia na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197), lub § 17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55): -zaświadczenie o kwalifikacjach wydane na podstawie przepisów przywołanych Rozporządzeń. b) dla kierownika robót sanitarnych - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, aktualne na dzień składania ofert c) dla kierownika robót elektrycznych - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, - zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, aktualne na dzień składania ofert d) dla specjalisty ds. dźwigowych - zaświadczenie kwalifikacyjne, wydane na podstawie § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. nr 79, poz. 849), 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę minimum 500.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laznia.pl/?id=255
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach