Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Olszanach z przebudową części pomieszczeń na kotłownię, wykonaniem instalacji c.o. i wymianą instalacji elektrycznej

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Olszanach z przebudową części pomieszczeń na kotłownię, wykonaniem instalacji c.o. i wymianą instalacji elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń w celu ich adaptacji na kotłownię i skład opału, wykonaniem instalacji c.o. i wymianą instalacji elektrycznej oraz remoncie budynku świetlicy wiejskiej we wsi Olszany w gminie Strzegom. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi : 1) Roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe i demontażowe, 2) Roboty murowe, 3) Roboty posadzkarskie, 4) Osuszanie i odgrzybianie murów, 5) Roboty tynkarskie i okładzinowe, 6) Roboty renowacyjne, 7) Wykonanie kominów i przewodów spalinowych i wentylacyjnych 8) Wykonanie nadproży, 9) Demontaż i montaż stolarki, 10) Wykonanie instalacji sanitarnej wraz z montażem nowych urządzeń i armatury sanitarnej, 11) Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z montażem kotła, 12) Wykonanie sufitów podwieszanych, 13) Czyszczenie powierzchni z powłok malarskich (farba olejna), 14) Roboty malarskie, 15) Roboty izolacyjne i dociepleniowe, 16) Roboty remontowe drewnianych elementów konstrukcyjnych stropu nad strychem, 17) Roboty remontowe konstrukcji stalowej dachu, 18) Wykonanie obróbek blacharskich, 19) Montaż klapy stalowej wyłazowej na strych wraz z montażem stalowych klamer i obręczy zabezpieczającej wejście na strych, 20) Remont podłogi z parkietu (cyklinowanie i lakierownie) 21) Wykonanie instalacji elektrycznej (nowa wewnętrzna linia zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych, wyłącznik główny prądu, instalacja ochrony przepięciowej) UWAGA: Oprócz zakresu robót zawartego w projekcie budowlanym i wykonawczym należy dodatkowo wykonać roboty polegające na przemurowaniu pęknięć komina na wysokości ok. 7 mb, wyczyszczenie przewodów z gruzu oraz zlecenie dokonania przeglądu kominiarskiego. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4. Zamawiający posiada decyzję Nr 1373/2012 z dn. 8.11.2012 r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego, która obejmuje przebudowę pomieszczeń na kotłownię, wykonanie c.o. i wymianę instalacji elektrycznej w obiekcie natomiast na pozostałą część robót związaną z remontem budynku Zamawiający dokonał zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Świdnicy. 5. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 6. Ponieważ inwestycja jest realizowana z udziałem środków Europejskiego Funduszu rolnego w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi - objętego Programem Rozwoju obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, po zakończeniu zadania Wykonawca jest zobowiązany wykonać i przekazać Zamawiającemu kosztorys różnicowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (m.in. Zakład Energetyczny) o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu zakresu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, c) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, d) wykonanie i przekazanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, e) wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż i oznakowanie zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, f) wykonanie i dostarczenie instrukcji eksploatacji kotłowni oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania kotłowni 9. Użycie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy (marek) wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 10. Wykonawca powinien sprawdzić, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuką budowlaną. 11. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 12. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót posiadającego właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 13. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 14. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 15. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 17. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie 3 faktur częściowych i ostatniej końcowej, która będzie opiewać na kwotę nie mniejszą niż 10% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. Pierwsza faktura może zostać wystawiona po 10.01.2014r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach